آخرین خبرها

دعای کسب خیر و موفقیت در زندگی

دعای کسب خیر و موفقیت در زندگی

اگر می خواهید در زندگی به بزرگ ترین موفقیت ها برسید، از سختی ها، گرفتاری ها و مشکلات عبور کنید در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 مرجع ادعیه رهگشا دعای کسب خیر و موفقیت در زندگی می تواند نتیجه دهد.

 

03602736208603 دعا و ختم مجرب
دعای کسب خیر و موفقیت در زندگی

دعای کسب خیر و موفقیت در زندگی,,دعای خیر و برکت,دعای خیر و برکت در کار,دعای خیر و برکت خانه,دعای خیر و برکت مغازه,دعای خیر و برکت در زندگی,دعای خیر و برکت برای دوستان,دعای خیر و برکت در خانه,دعای خیر و برکت برای مغازه,دعای خیر و برکت در معامله,

دعای کسب خیر و موفقیت در زندگی

حسبی الرب من المربوبین، حسبی الخالق من المخلوقین، حسبی من لم یزل حسبی، حسبی الله (الذی)(3822) لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم، حسبی الذی لم یزل حسبی، حسبی حسبی حسبی الله و نعم الوکیل.
اللهم احرسنی بعینک التی لاتنام و اکنفنی برکنک الذی لا یرام، و احفظنی بعزک و اکفنی شره بقدرتک، و من علی بنصرک و الا هلکت و أنت ربی.
اللهم انک أجل و أجبر(3833) مما اخاف و احذر. اللهم انی ادرا بک فی نحره و أعوذ بک من شره و استعینک علیه و أستکفیک ایاه، یا کافی موسی فرعون و محمد صلی الله علیه و آله الاحزاب، الذین قال لهم الناس: ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایماناً و قالوا: حسبنا الله و نعم الوکیل، اولئک الذین طبع الله علی قلوبهم و سمعهم و ابصارهم و اولئک هم الغافلون، لاجرم انهم فی الاخره هم الاخسرون، و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لایبصرون.
بعد از این دعا، این افزوده را یافتم:
تعویذ حضرت صادق علیه السلام هنگام دعوت منصور از آن حضرت، به روایت ربیع.
بالله استفتح و بالله استنجح، و برسوله صلی الله علیه و آله أتوسل، و بامیر المومنین صلی الله علیه أتشفع، و بالحسن و الحسین صلی الله علیهما أتقرب.
اللهم لین لی صعوبته و سهل لی حزونته، و وجه سمعه و بصره و جمیع جوارحه الی بالرأفه و الرحمه، و اذهب عنهی غیظه و بأسه و مکره و جنوده و احزابه، و انصرنی علیه بحق کل ملک ساح فی ریاض قدسک و فضاء نورک و شرب من حیوان ماءک، و انقذنی بنصرک العام المحیط.
جبرئیل عین یمینی و میکائیل عن یساری و محمد صلی الله علیه و آله امامی، والله ولی و حافظی و ناصری و أمانی، فان حزب الله هم الغالبون، استترت و احتجبت و امتنعت و تعززت بکلمه الله الوحدانیه الازلیه الالهیه التی من امتنع بها کان محفوظاً، ان ولی الله الذی نزل الکتاب و هو یتولی الصالحین.
ربیع گوید: این تعویذ را روی تکه پوستی نوشتم و در دسته ی شمشیرم قرار دادم. به خدا، پس از آن هرگز از منصور نهراسیدم.
در کتابی قدیمی – که مادر ناصر (سی و چهارمین خلیفه ی) عباسی آن را وقف کرده بود و با داستان رخ داد حره آغاز می شد – دیدم که به سند از امام صادق علیه السلام نقل می کرد: هنگام وارد شدن به منصور – که قصد جان من داشت – سوره ی قدر را خواندم. خداوند از این کار او جلو گرفت. وقتی امام علیه السلام هنگام نگریستن، بدو آن را خواند، او بر نخاست مگر با گشاده رویی. از حضرتش پرسیدند: به که پناه بردید؟ فرمود: به خدا و به سوره ی قدر و سپس خواندم:
یا الله یا الله – (هفت بار) – انی اتشفع الیک بمحمد صلی الله علیه و آله أن تغلبه لی.(384)
هر که این سان گرفتار شود، چونان من کند. اگر ما آن را نخوانیم و شیعیان خویش را به خواندن آن فرمان ندهیم، مردم ایشان را در خواهند ربود؛ اما به خدا سوگند، این سوره پناه ایشان است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *