آخرین خبرها

دعای گشایش در کارها و رفع گرفتاری ها از امام جواد (ع)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعای گشایش در کارها و رفع گرفتاری ها از امام جواد (ع) پرداخته ایم. برای گشایش سریع کارها و رفع فوری مشکلات و تلخی ها دعای مجرب عنوان شده از امام جواد (ع) را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

5F3A7CE3-7B7B-4F97-AFA1-D3EBD5D7568D-300x188 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای رفع بلا دعای رفع مشکلات و گرفتاری

دعای گشایش در کارها و رفع گرفتاری ها از امام جواد (ع),دعایی مجرب برای کارگشایی و رفع گرفتاری ها از امام جواد (ع),دعایی مجرب برای کار فوری,بهترین دعای رفع مشکلات,سریعترین دعای رفع گرفتاری ها,دعای قوی امام جواد برای گشایش در کارها

دعای گشایش در کارها و رفع گرفتاری ها از امام جواد (ع)

علی بن مهزیار از اصحاب امام جواد علیه السلام می گوید شخصی  به نام محمد بن حمزه غنوی که در زندان بود، به من نامه نوشت و تقاضا کرد تا نامه ای به محضر امام جواد بنویسم و از ایشان درخواست کنم تا دعایی را که موجب گشایش در کارها و رفع گرفتاری ها باشد، معرفی فرماید.

علی بن مهزیار ادامه می دهد من درخواست محمد بن حمزه را اجابت کردم و به امام نامه نوشتم. حضرت در پاسخ من نوشت:

در باره دعایی که محمد بن حمزه درخواست کرده است تا بدان گشایش درکارهایش ایجاد شود، به او بگو که به خواندن این دعا مواظبت داشته باشد و مکرر (به خصوص بعد از نمازها) آن را بخواند:

یَا مَنْ یَکْفِی مِنْ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ لَا یَکْفِی مِنْهُ شَیْ‏ءٌ اکْفِنِی مَا أَهَمَّنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ

ای خدایی که از هر چیزی بی نیازی و همه به تو نیازمندند، در مورد آنچه مرا غمگین و نگران کرده است، یاری ام فرما

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *