آخرین خبرها

دعای گشایش و برآمدن حاجات و رزق

اگر می خواهید به رزق و روزی زیادی دست یابید. گره های اقتصادی را رفع کنید. پولدار شوید و همین طور زود تر حاجت بگیرید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که دعای گشایش و برآمدن حاجات و رزق را بخوانید. ان شاء الله که زود تر حاجت می گیرید و بر مشکلات پیش و رو نیز روپوش می گذارید.

,دعای گشایش کار,دعای گشایش کار فوری,دعای گشایش بخت قوی,دعای گشایش بخت زن مطلقه,دعای گشایش بخت و اقبال,دعای گشایش بخت و ازدواج,دعای گشایش بخت اهل سنت,دعای گشایش بخت دختر مجرد,دعای گشایش رزق و روزی,دعای گشایش رزق و روزی مغازه

-گشایش-حاجات دعای گشایش کار

دعای گشایش و برآمدن حاجات و رزق,دعای گشایش رزق و روزی در قران,دعای گشایش رزق و روزی قوی,دعاي گشايش رزق و روزي,دعای مخصوص گشایش رزق و روزی,دعا گشایش مشکل,دعا گشایش مشکلات,دعاي گشايش مشكل,دعا گشایش بخت دختر فوری,دعا برای باز شدن بخت دختر فوری,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا فوری

دعای گشایش و برآمدن رزق در زندگی

از حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ نقل شده كه فرمود برای برآورده شدن حوائج دنیا و آخرت بگو: «اللهم اعنی علی هول یوم القیامة و اخرجنی من الدنیا سالماً و زوجنی من الحور العین و اكفنی مونتی و مونة عیالی و مونة ‌الناس و ادخلنی برحمتك فی عبادك الصّالحین.»

حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: بگو: اللهم اجعلنی اخشاك كانی اراك و اسعدنی بتقواك و لاتشقنی بنشطی لمعاصیك و خدلی فی قضائك و بارك لی فی قدرك حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتك یا رب و اقر بذلك عینی.»

از شب شنبه هر شب سه مرتبه برای افزایش رزق و روزی سوره مبارکه واقعه را خوانده و شب جمعه 8 مرتبه آن را بخوانید و پنج هفته متوالی این سوره را به همین ترتیب خوانده و قبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخوانید:

«اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین.» 

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *