آخرین خبرها

دعا برای آمدن خواستگار سریع و گشایش بخت بسار مجرب و فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا برای آمدن خواستگار سریع و گشایش بخت بسیار مجرب و فوری پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده خواستگار خیلی سریع می آید . 

دعا گشایش بخت دختر,دعا گشایش بخت ,دعا گشایش بخت پسر,دعا گشایش بخت بسته شده,دعای گشایش بخت در یک هفته,دعای گشایش بخت دختر مجرد,دعای گشایش بخت فوری ,دعا آمدن خواستگار مورد نظر,دعا آمدن خواستگار خوب,دعا امدن خواستگار پولدار,دعاي آمدن خواستگار پولدار در يك روز,دعای آمدن خواستگار ,دعای امدن خواستگار در یک هفته,دعای امدن خواستگار برای دختر,دعای امدن خواستگار زیاد,دعای امدن خواستگاری که رفته,دعای امدن خواستگار سریع   

دعا-برای-آمدن-خواستگار-سریع-و-گشایش-بخت-بسار-مجرب-و-فوری-300x157 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعا برای آمدن خواستگار سریع و گشایش بخت بسار مجرب و فوری

دعا برای جلو آمدن خواستگار                     

یکی از دعاهایی که می‌توانید با کمک آن فرد مورد نظرتان را برای ازدواج ترغیب کنید ، استفاده از آیه ۳۲ سوره نور است ؛ سعی کنید این آیه را روزی ۳ مرتبه بخوانید : 
آیه: وَأَنْكِحُوا الْأَيَامَىٰ مِنْكُمْ وَالصَّالِحِينَ مِنْ عِبَادِكُمْ وَإِمَائِكُمْ ۚ إِنْ يَكُونُوا فُقَرَاءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ 
معنی آیه : و البته باید مردان بی‌زن و زنان بی‌شوهر و کنیزان و بندگان شایسته خود را به نکاح یکدیگر درآورید ، اگر آن مردان و زنان فقیرند خدا به لطف و فضل خود آنان را بی‌نیاز و مستغنی خواهد فرمود و خدا رحمتش وسیع و نامتناهی و (به احوال بندگان) آگاه است .
همچنین آیه ۱۳ سوره یس هم برای بخت‌گشایی می‌تواند کمک‌کننده باشد :   
آیه : وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلًا أَصْحَابَ الْقَرْيَةِ إِذْ جَاءَهَا الْمُرْسَلُونَ 
ترجمه : برای این مردم حال آن قریه (انطاکیه) را مَثَل زن که رسولان حق برای هدایت آنها آمدند .              

دعا برای خواستگار و بخت گشایی               

اگر مشکل ازدواج دارد یا خواستگار ندارد ، روزانه آیات ۳۲ الی ۴۰ سوره مبارکه نور را با وضو بخواند . اگر بر این عمل مداومت ورزد حتما خواستگارش زیاد خواهد شد و ازدواجش نیک خواهد بود . 
برای ازدواج فوری و سریع و نیک ، دعای قرآنی شریف ذیل را بنویسد و برگردن بیاویزد. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ازدواج خواهد نمود .
بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تَذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ تَرزُق هذه المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین.   

           

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *