آخرین خبرها

دعا برای استخاره قبل از انجام کار ها مجرب

دعا برای استخاره قبل از انجام کار ها مجرب

دعایی که در ادامه از ملکوت 786 می خوانید برای استخاره در انجام کار ها می باشد، در واقع اگر هدفتان این است که متوجه خیر و یا شر بودن یک کار شوید حتما در ادامه این مطلب دعا برای استخاره قبل از انجام کار ها مجرب را بیاموزید که می تواند برای شما خیر و موفقیت به همراه داشته باشد.

0276307607386 دعا و ختم مجرب
دعا برای استخاره قبل از انجام کار ها مجرب

دعا برای استخاره قبل از انجام کار ها مجرب,دعای استخاره,دعای استخاره اهل سنت,دعای استخاره با تسبیح,دعای استخاره اهل سنت و جماعت,دعای استخاره با قرآن,دعاي استخاره,دعاي استخاره اهل سنت,دعای استخاره قران,دعای استخاره صحیفه سجادیه

دعا برای استخاره قبل از انجام کار ها مجرب

امام رضا علیه السلام فرمود: از پدرم موسی بن جعفر علیه السلام شنیدم که فرمود: از پدرم جعفر بن محمد علیه السلام شنیدم که می فرماید: کسی که با این دعا خدا را بخواند، در پایان کارش نمی بیند مگر آن چه را دوست دارد و دعا نیست:
اللهم ان خیرتک تنیل الرغائب و تجزل المواهب و تطیب المکاسب و تغنم المطالب و تهدی الی احمد العواقب و تقی من محذور النوائب. اللهم انی استخیرک فیما عقد علیه رایی و قادنی الیه هوای فاسالک یا رب ان تسهل لی من ذالک ما تعسرو ان تعجل من ذالک ما تیسر و ان تعطینی یا رب الظفر فیما استخیرک فیه و عونا بالانعام فیما دعوتک و ان تجعل یا رب بعده قربا و خوفه امنا و محذوره سلما فانک تعلم و لا اعلم و تقدر و لا اقدر و انت علام الغیوب. اللهم ان یکون هذا الامر خیرا لی فی عاجل الدنیا و آجل الاخرة فسهلة لی و یسره علی و ان لم یکن فاصرفه عنی و اقدر لی فیه الخیر انک علی کل شی ء قدیر یا ارحم الراحمین. (121)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *