آخرین خبرها

دعا برای انداختن بر آب در طلب حاجات و مهمات بزرگ

برخی دعا ها هستند که آن ها را می نویسید و بر آب می اندازید که نتیجه بدهند. در واقع بخشی از دستور این دعا ها به این صورت است که سریع التاثیر و سریع الاجابه نیز هستند. در ادامه دعا برای انداختن بر آب در طلب حاجات و مهمات بزرگ را بر همین قصد می خوانیم که ان شاء الله از ان بهترین نتیجه را می گیرید.

,دعا در آب انداختن,دعای جدایی در اب انداختن,دعا به آب انداختن,انداختن دعا در آب روان,انداختن دعا در آب جاری,انداختن دعا در آب روان فوری, روشانداختن دعا در آب دریا,انداختن دعا در اب جوش,دعا برای انداختن در آب روان,انداختن دعا در چاه اب,دعای مهمات,دعای مهمات چیست,دعای فتح مهمات صوتی,دعای فتح مهمات و باطل سحر,دعای فتح مهمات قوی,دعاي فتح مهمات چيست,دعاي فتح مهمات,دعای فتح مهمات و دفع شرور,

 

دعا-برای-رسیدن-به-حاجات-با-به-آب-انداختن دعای حاجت روایی

دعا برای انداختن بر آب در طلب حاجات و مهمات بزرگ,دعای حاجت بزرگ,دعای برای حاجت بزرگ,دعا برای حاجت بزرگ,دعای رسیدن به حاجت بزرگ,بزرگترین دعای حاجت,دعای حاجت های بزرگ,دعای سنگین حاجت,دعا برای حاجت های بزرگ,دعا برای براورده شدن حاجت بزرگ,بزرگترین دعا برای حاجت,بزرگترین دعا برای گرفتن حاجت,دعا برای حاجت سنگین,دعا برای حاجت های سنگین,دعای سنگین برای حاجت

هرگاه حاجتي به سوي خداي متعال داشتي،يا از چيزي ترسيدي در كاغذ سفيدي پس از«بسم الله الرحمن الرحيم»بنويس:

اللهم إنّي أتوجّه إليك بأحبّ الأسماء اِليك،وأعظمها لديك،و أتقرب وأتوسّل إليك،بمن أوجبت حقّه عليك،بمحمّد وعلي وفاطمة والحسن والحسين والأئمة-حاجت خود را نام ببر_اكفني كذاوكذا.

آنگاه كاغذ را مي پيچي ودر درون گِل قرار مي دهي و در آب روان،يا چاه مي اندازي كه خداوند متعال در كار تو گشايش قرار خواهد داد.

دعا برای طلب حاجات

آنگه ادامه مي دهد:در روايتي آمده:امام صادق(ع)فرمود:

هركه رزق وروزي اش اندك گردد،يا در زندگي او در تنگنا قرار گيرد،يا حاجت مهم دنيايي يا آخرتي داشته باشد، بايستي در كاغذ سفيد بنويسد و آن را به هنگام طلوع آفتاب در آب روان بيندازد.اسامي بايستي در يك سطر باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم،الملك الحق المبين،من العبد الذليل،إلي المولي الجليل، سلام علي محمدوعلي فاطمة والحسن والحسين وعلي ومحمدوجعفروموسي وعلي و محمدوعلي والحسن والقائم سيّدنا ومولانا صلوات الله عليهم أجمعين،رب مسني الضروالخوف،فاكشف ضري،وآمن خوفي،بحق محمد وآل محمد،وأسألك بكل نبي ووصي وصديق وشهيد،أن تصلي علي محمد و آل محمد،يا أرحم الراحمين،اشفعوا لي ساداتي بالشأن الذي لكم عند الله،فإن لكم عند الله لشأناً من الشأن،فقد مسني الضر يا ساداتي والله أرحم الراحمين،فافعل بي يا رب كذاوكذا.

آنگاه مي افزايد:ازجمله رقعه ها،اين است كه متن ذيل بر كاغذنوشته شود و به آب انداخته شود:

بسم الله الرحمن الرحيم،من العبد الذليل إلي المولي الجليل،رب إني مسني الضروأنت أرحم الراحمين،بحق محمدو آله،صلي علي محمد وآله و اكشف همي وفرج عني غمي،برحمتك يا أرحم الراحمين.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *