آخرین خبرها

دعا برای اولاد خواستن و زنی که حامله نمی شود

در صورتی که زنی با مشکل بچه دار شدن مواجه شده است. اگر زن و مردی هر چه تلاش می کنند نمی توانند صاحب اولاد شوند. بر آن ها پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعا برای اولاد خواستن و زنی که حامله نمی شود را بخوانند. ان شاء الله که نتیجه مطلوب حاصل می شود.

,دعای نازایی,دعای نازایی تجربه شده سریع الاثر,دعا نازایی,دعای سحر نازایی,دعای مجرب برای نازایی,دعای چله بری نازایی,دعا برای نازایی,دعا برای نازایی زن,دعا برای درمان نازایی,دعا نویسی برای نازایی,دعا برای نازایی مردان,دعا جهت نازایی,دعانویس نازایی,دعای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن از حضرت رسول (ص),دعای بچه دار شدن در کتاب گنجهای معنوی,دعای بچه دار شدن,

دعای-بچه-دار-شدن دعای بچه دار شدن

دعا برای اولاد خواستن و زنی که حامله نمی شود,دعای برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای سریع الاجابه برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن دوقلو پسر,دعا برای بچه دار شدن فرزند پسر,دعای آقای بهجت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن

دعا اولاد خواستن و بچه دار شدن

زنی که حامله نمی شود :

هر که این کلمات را با زعفران و مشک و گلاب بنویسد و از زنی که حامله نمی شود آویزان کند و آن زن با شوهرش جمع شود حامله گردد برای امتحان می توانید بر درختی که میوه نمی دهد بیاویزید : علّی علّی علّی علّی علّی علّی علّی له له له له له له له به به به به به به به هو هو هو هو هو هو هو لا اله الّا الله محمّد رسول الله علّی وَلی الله صلّی الله علی محمّد وَ اله .

زنی که حامله نمی شود:

این دعا را بنویسند بر کاغذی و بشویند و هردو زن و شوهر بخورند  و دو تا دیگر بنویسند و یکی را زن و دیگری را شوهر در نزد خود نگهدارند و بعد همخواب شوند بشرطی که با طهارت باشند  و و در اوقات مکروهه نباشد زن حامله گردد.

فلمّا تغشها حمَلت حَملَا” خَفیفا فمرّت به فلمّا اثقَلت دعوالله رَبّهما اتَیناه صالِحا” لنَکوُنّنَ مِن الشاکِرین .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *