آخرین خبرها

دعا برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختر و پسر

دعا برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختر و پسر

در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی و مجربی شرح دهیم که باعث می شود ازدواج آسان تر انجام گردد و اگر می خواهید از مشکلات پیش از ازدواج چه در دختران و چه در پسران مجرد رها شوید دعا برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختر و پسر نتیجه می دهد.

078263286372863 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعا برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختر و پسر

دعا برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختر و پسر,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج دختر و پسر,دعای ازدواج دختر دم بخت,دعاي ازدواج دختر,دعای ازدواج سریع دختر,دعای برای ازدواج دختر,دعای ازدواج فوری دختر,دعای ازدواج با دختر مورد علاقه,دعا برای ازدواج دختر مجرد,دعا ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج دختر و پسر,دعا برای ازدواج دختر دم بخت,دعا ازدواج دختر,دعای برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر نی نی سایت,دعا جهت ازدواج سریع دختر,دعا براي ازدواج سريع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد,دعا برای ازدواج سریع دخترم,دعا برای ازدواج سریع دختر اهل سنت,دعا برای ازدواج دختر,

دعا برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختر و پسر

1. در هر شبانه روز، یک بار زیارت عاشورا و دعای توسل را با توجه کامل به نیت این حاجت قرائت کنید.

2. در شب جمعه غسل کنید (غسل مستحبی) و بعد از نیمه شب، نماز امام زمان (عج) را بخوانید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال شب جمعه آمده است).

3. سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار به جای آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است). این عمل که مورد توجه بزرگان دین بوده، در استجابت دعا بسیار مؤثر است.

4. سوره های ناس و فلق را زیاد بخوانید

5. چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *