آخرین خبرها

دعا برای حرف شنوی شوهر و جلب او نسبت به همسر

در صورتی که می خواهید همسرتان را نسبت به خودتان جلب کنید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786. مرجع دعا های محب و جلب علاقه. دعا برای حرف شنوی شوهر و جلب او نسبت به همسر را بخوانید که نتیجه ای جز خیر ندارد. در واقع این دعا باعث دگرگون شدن زندگی شما می شود.

,دعای حرف شنوی شوهر,دعای حرف شنوی شوهر از زن,دعای حرف شنوی شوهر از راه دور,دعای حرف شنوی شوهر فوری,دعا حرف شنوی شوهر,دعا حرف شنوی شوهر از راه دور,دعای حرف شنوی همسر,دعای برای حرف شنوی شوهر,دعای حرف شنوی فرزند,دعای حرف شنوی فرزند از مادر,دعای حرف شنوی فرزندان,دعا حرف شنوی فرزند,دعای برای حرف شنوی فرزند,دعا برای حرف شنوی فرزند از پدر و مادر,دعا برای حرف شنوی فرزندان

دعا-برای-حرف-شنوی-شوهر مهر و محبت

دعا برای حرف شنوی شوهر و جلب او نسبت به همسردعا برای حرف شنوی فرزند از مادر,دعای حرف شنوی مرد از زنش,دعای حرف شنوی شوهر از زنش,دعا حرف شنوی مرد از زن,دعا برای حرف شنوی معشوق,دعا برای حرف شنوی شوهر از راه دور,دعای حرف شنوی زن از مرد,دعا برای حرف شنوی زن از شوهر,دعا حرف شنوی زن,دعای حرف شنوی دختر از مادر,دعا برای حرف شنوی دختر

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

دعا برای حرف شنوی همسر

از خداوند بخواهید در رابطه زناشویی‌تان محبت و علاقه افزایش پیدا کند و با همین نیت آیه شماره ۲۶ سوره آل عمران را ۹۵ مرتبه بخوانید. هیچ دعایی به اندازه ادعیه قرآنی مؤثر نیستند پس بهتر است هنگام قرائت این آیه‌ها نیت‌های پاک و خیرخواهانه‌ای داشته باشید.
«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ به یدک الْخَیرُ إِنَّکَ عَلی کُلِّ شَی‌ءٍ قَدیرٌ»
ترجمه:
«بگو: «بارالها! مالک حکومت‌ها تویی به هر کس بخواهی حکومت می‌بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می‌گیری، هر کس را بخواهی عزت می‌دهی و هر که را بخواهی خوار می‌کنی. تمام خوبی‌ها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *