آخرین خبرها

دعا برای خلاص شدن از شر شیطان – دعای حفظ از فریب شیطان

در این نوشته از سایت ملکوت 786 دعا برای خلاص شدن از شر شیطان – دعای حفظ از فریب شیطان را برای شما دوستان قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و تضمینی و مجرب برای در امان ماندن و محفوظ ماندن از شر شیطان و دفع مکر و حیله و نیرنگ شیطان . این دعا را طبق دستورالعمل گفته شده انجام دهید به امید خدا انشالله شر شیطان از شما کم خواهد شد و شیطان به شما نزدیک نخواهد شد .

دعا-برای-خلاص-شدن-از-شر-شیطان-دعای-حفظ-از-فریب-شیطان ادعيه و اذكار

دعا برای خلاص شدن از شر شیطان – دعای حفظ از فریب شیطان,دعای دفع شیطان,دعای دور کردن شیطان,دعای در امان ماندن از شیطان,دعای دفع مکر و حیله شیطان,دعای غلبه بر شیطان

دعاها از جمله «لا اله الا الله»، «الحمدالله»، «سبحان‌الله»، «الله‌اکبر»، هر یک از این اذکار تأثیر خاص خود را دارند، قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) حرز و دعایی را برای رفع مشکلات، گرفتاری‌ها، امراض، فقر و دفع دشمن، توصیه کرده‌اند.

ذکر «لا حول ولا قوه الا بالله»

ما معمولاً وقتی عصبانی می‌شویم یا اگر کسی مصیبتی دید این ذکر را می‌گوییم در حالی‌که روایات متعددی از ائمه اطهار(ع) وارد شده که این ذکر آثار فراوانی در زندگی ما دارد.

ذکر «لا حول ولا قوه الا بالله» ۱۹ حرف دارد که در هر حرفش یک اثری برای ما موجود است و نباید این ذکر را فراموش کنیم چرا که سفارش بسیاری در خصوص آن شده

حضرت رسول(ص) فرموده‌اند:

زیاد بگویید «لا حول ولا قوه الا بالله» که بهشت را برای شما تضمین می‌کند.

وقتی ذکر «لا حول ولا قوه الا بالله» بگوییم خداوند با نظر رحمت به ما می‌نگرد و وقتی این‌گونه شد هر خیری از دنیا و آخرت را به ما می‌رساند.

در روایتی از ابن‌عباس هست که حضرت رسول(ص) فرمودند:

«لا حول ولا قوه الا بالله» و ابن عباس از ثواب این ذکر از پیامبر اکرم(ص) سؤال کرد، که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگر تمام قدرتمندان عالم جمع می‌شدند نمی‌توانند عرش الهی را تکان دهند اما چهار ملک به واسطه این ذکر توانستند عرش الهی را جابه‌جا کنند.

حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند:

این ذکر از حَمَله عرش الهی است. کسی‌که یک مرتبه بگوید «لا حول ولا قوه الا بالله» خداوند گناهان صد ساله‌اش را می‌آمرزد و برای هر حرفی از آن یک‌صد حسنه می‌نویسد و یکصد درجه به او می‌دهد.

و در جایی دیگر می‌فرماید:

وقتی بنده‌ای بگوید «لا حول ولا قوه الا بالله» معنای آن این است که خدایا صاحب قدرتی در عالم وجود ندارد، تو صاحب قدرتی و همه کارها محول به توست و وقتی فردی این ذکر را بگوید سزاوار است که خداوند تمام حاجت‌های او را روا کند.

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *