آخرین خبرها

دعا برای خواستن پول زیاد و کسب روزی فراوان

انسان جاه طلب است و هر چه بدست می آورد می خواهد موفق تر شود. البته مشکی نیست به شرطی که مرتکب گناه نشود. در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 به شما عزیزان دعا برای خواستن پول زیاد و کسب روزی فراوان را می آموزیم. در صورتی که می خواهید به مال و منال زیادی برسید و مشکلات مالی خود را حل کنید. این گونه دعا ها نتیجه بخش است و گره گشا.

,دعای ثروت و روزی,دعای کسب ثروت و روزی فوری,دعا برای ثروت و روزی,ثروت دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی فراوان ثروت,دعا ثروت و روزی,دعای افزایش ثروت و روزی,دعا برای افزایش روزی و ثروت,دعا برای زیاد شدن روزی و ثروت,دعا برای افزایش رزق و روزی و ثروت

دعای-رزق-و-ثروت-مجرب-1 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعا برای خواستن پول زیاد و کسب روزی فراوان,دعای پولدار شدن,دعای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن,دعای ثروتمند شدن قوی,دعای قوی پولدار شدن رزق و روزی یهود,دعای بسیار قوی برای پولدار شدن,دعای خیلی قوی برای پولدار شدن,قوی ترین دعای پولدار شدن,دعا پولدار شدن,دعای زود پولدار شدن,دعا ثروتمند شدن سریع,

هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 این سوره «ان الله و ملائکة…» را بخواند و بعد بگوید:« اللهم صل علی محمدالنبی و ذریته» خداوند صد حاجتش را برآورده سازد و هفتاد تای آن را در دنیا و سی حاجت در اخرت.

« اللهم صلی علی محمد و آل محمد فی الاولین، و صلی علی محمد و آل محمد فی الاخرین، وصلی علی محمد و آل محمد فی الملا الاعلی و صلی علی محمد و آل محمد فی المرسلین، اللهماعط محمداً و آل محمد ، الوسیله و الشرف و الفضیله و ادرجة الکبیرة اللهم انی آمنت بمحمد و لم اره فلا تحرمنی یوم القیامه رویته و ارزقنی صحبته و توفنی علی ملته و اسقنی من حوضه مشرباً رویا سائغا هنیئاً لا اظمأ بعده ابداً انک علی کل شیء قدیر، اللهم کما آمنت بمحمد و لم اره فعرفنی فی الجنان وجهه ، اللهم بلّغ روح عنی تحیّة کثیرة و سلاما»

دعا پول زیاد و روزی برای رفع مشکلات مالی

در سخنی از رسول خدا صلی الله علیه و اله وسلم آمده است: هر کس سوره لیل را قرائت کند خداوند به اندازه ای به او نعمت عطا می کند تا راضی شود و او را از سختی و تنگی عافیت بخشیده و کارها را بر او آسان می کند.
مجمع البیان، ج10، ص372
جهت رسیدن به فتوحات و زیادی مال 40 شب هر شب 40 بار سوره لیل را بخواند و چون به آیه: «ما لاحد عنده من نعمه تجزی» رسید آن را 3 مرتبه بخواند و آنگاه سوره را تمام کند.
درمان با قرآن، ص149

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد. بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *