آخرین خبرها

دعا برای دریافت انرژی مثبت از کائنات و موفقیت در روز

هر کسی می خواهد روزش را خوب شروع کند، چون شروع یک روز نوید بخش پایان خوش و پر از خیر و برکت است. اما در این وضعیت چه کنیم؟ دعا برای دریافت انرژی مثبت از کائنات و موفقیت در روز.

این دعا ها باعث می شوند که اگرمی خواهید تلخی های مسیر زندگی تان را از بین ببرید نتیجه بگیرید و اگر حس می کنید که زندگی تان پر از دغدغه های تلخ و سخت است این دعا فراخ روزی است.

,دعای عاقبت بخیری,دعای عاقبت بخیری فرزندان,دعای عاقبت بخیری برای همه,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری صوتی,دعای عاقبت بخیری برای فرزند,دعای عاقبت بخیری فرزندان در صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری فرزندان صوتی

-برای-انرژی-گرفتن دعا و ختم مجرب دعای گشایش کار

دعا برای دریافت انرژی مثبت از کائنات و موفقیت در روز,دعای عاقبت بخیری فرزندانم,دعای عاقبت به خیری فرزندان,دعاي عاقبت بخيري فرزند,دعا عاقبت بخیری فرزند,دعای برای عاقبت بخیری فرزندان,دعا جهت عاقبت بخیری فرزندان,دعا برای عاقبت بخیری فرزندان,دعا برای عاقبت بخیری همه,دعای عاقبت به خیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری در صحیفه سجادیه,دعای صحیفه سجادیه برای عاقبت بخیری,متن دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعا برای عاقبت بخیری دیگران,

تعظیم یا سلام عطارد:

برای انجام یک کار مهم میتوان با عمل تعظیم عطارد از آن و انرژی مثبتش استمداد کرد.

به این عمل نیایش عطارد نیز میگویند.

قبل از سلام عطارد به هر روشی که احساس تطهیر میکنید طهارت بگیرید سپس اقدام کنید.

دعا برای انرژی مثبت

پس از غروب یا پیش از طلوع آفتاب که عطارد در قسمت روشن آسمان باشد و بتوان آنرا دید و بدانیم در کجای آسمان است و یا اینکه زمان طلوع عطارد از افق شرق به سمت آن ایستاده و به آن نگاه کرده و سلام میدهیم و سپس یک قدم به عقب برگشته و می گوییم:

عُطٰارِدُ اَیُمِ اللّٰهْ طٰالَ تَرَقّی
صَبٰاحاً مَسٰاءً کَیْ اَراکَ فَاَغنَمٰا

سپس دوباره یک قدم به عقب برگشته و بگویید:
وَ هٰا اَنَا فَامْنُحْنیٖ قَوِیُّ اُدْرِکُ المُنی
بِهٰا وَالمَعلُومِ الغامِضٰاتِ تَکَرُّماََ

سپس برای بار سوم یک قدم به عقب برگشته و میگوییم:
وَسٰا اَنَا جُدْلیٖ الخَیرُ وَالسَّعدُ کُلُّهُ
بِاَمرِ مَلیکِِ خالِقُ الاَرضِ وَالسَّماءِ

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *