آخرین خبرها

دعا برای دور کردن شخص از افراد منفی – دعای جلب شخص

دعا برای دور کردن شخص از افراد منفی – دعای جلب شخص

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی این رسانه آنلاین دعایی شرح دهیم که باعث می شود اگر همسرتان به شخصی منفی نزدیک می شود و زندگی تان را بر هم زده است این مشکل زود تر حل شود.

0732637078367 دعا و ختم مجرب

دعا برای دور کردن شخص از افراد منفی,دعاي دور كردن جن از خانه,دعاي دور كردن شخص از خود,دعاي دور كردن دشمن از خود,دعاي دور كردن جن از انسان,دعاي دور كردن شخصي از خود,دعای جلب شخص,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب محبت شخص خاص,دعا برای جلب شخص مورد نظر,دعای جلب محبت شخص مورد نظر,دعای جلب محبت شخصی,

دعا برای دور کردن شخص از افراد منفی

امام صادق (ع) فرمود: هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان. «اللهم انک لا یکفی منک احد و انت تکفی من کل احد من خلقک فاکفنی شر (نام فرد شرور آورده شود)» «بار خدایا، هیچکس شر تو را باز نمی گرداند، و تو شر همگان را باز می گردانی خدایا شر […]

امام صادق (ع) فرمود: هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان.
«اللهم انک لا یکفی منک احد و انت تکفی من کل احد من خلقک فاکفنی شر (نام فرد شرور آورده شود)»
«بار خدایا، هیچکس شر تو را باز نمی گرداند، و تو شر همگان را باز می گردانی خدایا شر فلانی را از من بازگردان.»

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

میتواند این عمل را به عنوان یک ختم در نظر بگیرد و آنرا را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهد. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *