آخرین خبرها

دعا برای رفع غم اندوه و تلخی ها از امام علی علیه السلام

در این مطلب دعا برای رفع غم اندوه و تلخی ها از امام علی علیه السلام را می خوانیم. هر کسی ممکن است در زندگی درگیر مشکلات شود. سختی ببیند و یا این که شرایطش طوری پیش برود که مدام از زندگی نا امید شود. در واقع این دعا ها می توانند در این وضعیت نتیجه دهند.

,دعای رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه,دعاي رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه صوتی,دعای رفع غم و اندوه فوری,دعا رفع غم و اندوه,دعای برای رفع غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه نی نی سایت,دعا جهت رفع غم و اندوه,دعا براي رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم و گرفتاری سریع الاثر,دعا برای رفع غم و گرفتاری,دعا جهت رفع غم و گرفتاری,دعای رفع هم و غم و گرفتاری,دعای رفع غم و افسردگی

دعای-رفع-اندوه دعای رفع غم و ناراحتی دعای رفع مشکلات و گرفتاری

دعا برای رفع غم اندوه و تلخی ها از امام علی علیه السلام,دعا برای رفع غم و افسردگی,دعای رفع غم و غصه,دعا برای رفع غم و غصه,دعایی برای رفع غم و غصه,دعای برای رفع غم و غصه,دعای رفع غم و دلتنگی,دعا برای رفع غم و دلتنگی,دعای رفع غم اندوه,دعای مجرب برای رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و ناراحتی,دعاي رفع غم و ناراحتي روحي,دعا برای رفع غم و ناراحتی,دعا برای رفع غم و اندوه

عزیزان و همراهان، این دعا از مولای متقیان، امام علی علیه السلام روایت شده است. باعث می شود که اگر درگیر غم، ترس و اندوه هستید نجات پیدا کرده و مشکل حل کنید.

مولا علی (ع) برای رفع غم و اندوه و ترس پیروان شان خواندن این دعای مجرب را پیشنهاد کرده اند. امام صادق (ع) هم خواندن این دعا را به شیعیان (در زمان ترس و غم و افسردگی) تاکید فرموده اند:

بِسْمِ اللهِ وَبِاللهِ، وَ مِنَ اللهِ وَ اِلَى اللهِ، وَ فى سَبیلِ اللهِ، وَ عَلى مِلَّةِ رَسُولِ اللهِ. صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، اَللّهُمَّ اِلَیْکَ اَسْلَمْتُ نَفْسى، وَ اِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهى. وَ اِلَیْکَ اَلْجَاْتُ ظَهْرى، وَ اِلَیْکَ فَوَّضْتُ اَمْرى، اَللّهُمَّ احْفَظْنى بِحِفْظِ الاْیمانِ مِنْ بَیْنِ یَدَىَّ، وَ مِنْ خَلْفى وَعَنْ یَمینى وَ عَنْ شِمالى، وَ مِنْ فَوْقى وَ مِنْ تَحْتى وَ مِنْ قِبَلى، وَادْفَعْ عَنّى بِحَوْلِکَ وَقُوَّتِکَ، فَاِنَّهُ لا حَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلاَّ بِکَ.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *