آخرین خبرها

دعا برای رفع مشکلات و رهایی از بیماری ها و سختی ها مجرب

دعا برای رفع مشکلات و رهایی از بیماری ها و سختی ها مجرب

اگر می خواهید زود تر از شر هر گونه گرفتاری و سختی و مشکل رها شوید و کم تر درگیر بلا ها و سختی ها شوید، حتما دعا برای رفع مشکلات و رهایی از بیماری ها و سختی ها مجرب را بیاموزید که نتیجه بخش است و سبب می شود از درد ها و بیماری های سخت زود تر رها شوید.

0258853083602786328037 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعا برای رفع مشکلات و رهایی از بیماری ها و سختی ها مجرب

دعا برای رفع مشکلات و رهایی از بیماری ها و سختی ها مجرب,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماران,دعای درمان سریع بیماری,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری های پوستی,دعا برای درمان بیماری قلبی,دعا برای درمان بیماری روانی,دعا برای درمان بیماری ریوی,دعا برای درمان بیماریها,دعا برای درمان بیماری های روحی,دعا برای درمان بیماری برص,

دعا برای رفع مشکلات و رهایی از بیماری ها و سختی ها مجرب

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: چون کسی را درد چشم باشد یا در بینایی او ضعفی باشد در اول ماه چون هلال ماه را ببیند دست بر چشم خود بنهد و سوره فاتحه را ۱۰ بار با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند و در آخر سوره مبارکه «توحید» را ۳بار بخواند بعد از آن ۷بار بگوید: «یا ربِّ قَوِّ بَصَری».

سپس بگوید: «اللهم اکف انت الکافی، اللهم عاف انت المعافی». درد چشم و ضعف بینایی به صحت مبدل می گردد.

 

اگر کسی به نیت قضای حاجت دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت ۱۹ مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم بگوید و بعد از آن سوره حمد را تلاوت نماید و بعد از تمام شدن نماز ۷۸۶ مرتبه آیه بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده خواهد شد. ان شاءالله.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *