آخرین خبرها

دعا برای رفع مشکلات پوستی و خوش قیافه شدن

در صورتی که می خواهید در نگاه دیگران خوش قیافه تر شوید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعا برای رفع مشکلات پوستی و خوش قیافه شدن را بخوانید.

ان شاء الله که بهترین نتیجه را می گیرید و مشکلات شما حل می شود. ضمن این که اگر می خواهید پوست شما شاداب تر باشد و روحیه بهتری در طول روز داشته باشید این دعا ها حاجت می دهند.

,دعای زیبا شدن صورت,دعا زیبا شدن صورت,دعا جهت زیبا شدن صورت,دعا برای زیبا شدن صورت جنین,دعای مجرب برای زیبا شدن صورت,دعا برای زیبا شدن صورتم,دعای زیبا شدن جنین,دعاهای زیبا شدن جنین,دعاي زيبا شدن جنين,دعای برای زیبا شدن جنین,دعا برای زیبا شدن جنین,دعا برای زیبا شدن جنین پسر,

-زیبا-شدن-چهره دعا

دعا برای رفع مشکلات پوستی و خوش قیافه شدن,دعا زیبا شدن چشم,دعای زیبا شدن در چشم شوهر,دعا برای زیبا شدن چشم ها,دعا برای زیبا شدن چشم جنین,دعا برای زیبا شدن چشم تضمینی مجرب,دعای زیبا شدن نوزاد,دعای زیبا شدن فرزند,دعا زیبا شدن فرزند,دعای برای زیبا شدن بچه,دعا برای زیبا شدن کودک,دعا جهت زیبا شدن فرزند,دعای زیبا شدن بچه,

بر روی یک پارچه سفید تازه این عظیمت را بنویس در هنگام طلوع آفتاب روز جمعه و باید تمام عزیمت را در یک سطر نوشت و سپس آنرا در آب رودخانه انداخت و این عمل را بدون شک انجام داد.

بسم الله الرحمن الرحیم
الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی المولی الجلیل سلام علی محمد علی و فاطمه و الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و القائم سیدنا و مولینا صلوات الله علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر و الخوف فاکشف یا رزاق یا مغنی یا باسط یا وهاب یا شکیکفی یا قاهر و یا الله

دعا برای خوش قیافه شدن

خواندن روزانه چهل و یک مرتبه آیه یا حى یا قیومیا من لا اله الا انت برای زیبا شدن صورت بسیار مجرب است.

در تعالیم اسلامی آمده است که وضو باعث زیبا شدن شدن چهره می ‌شود.

به طوری که در روایات داریم «الْوُضُوءُ عَلَى الْوُضُوءِ نُورٌ عَلَى نُورٍ؛ وضو گرفتن بعد از وضو داشتن، نوری است بر نور»

قبل از این که به زیبایی ظاهری و مادی (مانند زیبایی در چهره) بپردازیم، لازم است که در مورد زیبایی معنوی و باطنی و چگونگیایجاد این زیبایی در خود، از منظر سخنان پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) استفاده کنیم؛ در این جابه برخی از این روایات اشاره می شود:

۱٫امام علی (ع): «زیبایی انسان، در بردباری او است».[۹] زیرا بردباری، آنآرامشی که به روح انسان می دهد، اخلاق و رفتار انسان را در برابر مشکلات و بلاها زیبا و نیکومی کند.

بر اساس آنچه در روایتی امده است زیاد خواندن سوره نجم موجب می شود فرد نزد مردم محبوب واقع شود.{ثوابالاعمال ۱۱۶}.

از نطر قرآن ایمان و عمل صالح انسان را در نزد دیگران عزیز و محبوب می سازد : {اَلَّذِینَ آمَنُواوَ عَمِلُوا اَلصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا} کسانى که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دهند خداوند براى آنان محبتىدر دل‏ها قرار خواهد }، {(مریم، آیه ۹۶)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *