آخرین خبرها

دعا برای شفای مریض و درمان درد ها

در صورتی که خدایی نکرده درگیر بیماری و مریضی شده و می خواهید از این وضعیت نجات یابید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 مرجع آنلاین ادعیه و ذکر های اسلامی دعا برای شفای مریض و درمان درد ها را حتما بخوانید که خیر و نتیجه می دهد و سختی ها را رفع می کند.

02362036870 دعا و ختم مجرب شفای بیماری

دعای درمان بیماری,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماریها,دعا درمان بیماری,دعاهای درمان بیماری,دعاي درمان بيماري,دعای درمان بیمار,دعای درمان بیماران

دعا برای شفای مریض و درمان درد ها

این دعا که برای شفاء مریض، از حجة بن الحسن العسکری (علیه السلام) نقل شده است(76)، به خط سید زین الدین علی بن الحسین دیده شده که کسی از حضرت مهدی (علیه السلام) برای شفاء مرض خویش استدعاء نموده است و حضرت وی را به نوشتن این دعا با تربت جدش ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) و شستن آن در آب و نوشیدن آن امر نموده‏اند. و البته اگر در آب خالص نیز شسته شود، بلامانع است. دعای مذکور این است:
بسم الله دواء و الحمدلله شفاء و لا اله الا الله کفاء هو الشافی شفاء و هو الکافی کفاء اذهب البأس برب الناس شفاء لا یغادره سقم و صلی الله علی محمد و اله النجباء.

 

از حضرت رضا (ع) روایت شده که فرمودند: برای رفع هر مرضی بخوانید:

یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء

(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و‌ ای کسی که به لطف خویش درد‌ها را از جان‏ها و جسم‏ها می‏بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر درد‌های من شفا عنایت فرما). (مصباح کفعمی ص. ۱۵۲)

هرگاه این سوره قرآن کریم را با خلوص بر بیمار بخوانند ان شاءالله شفابخش است.

در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله و سلم آمده است:

هنگام قرائت سه آیه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند و این عمل شفای همه بیماری هاست به جز مرگ.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *