آخرین خبرها

دعا برای موفقیت در طول روز و رفع سختی و مشکل

دعا برای موفقیت در طول روز و رفع سختی و مشکل

در این پست به شما عزیزان گره گشای قوی و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود وقتی از خانه خارج می شود به موفقیت های بزرگ برسید و از سختی ها و مشکلات کوچک و بزرگ نیز بهتر و آسان تر عبور کنید. متن کامل دعا برای موفقیت در طول روز و رفع سختی و مشکل را از سایت ملکوت 786 بخوانید.

028328320 دعا و ختم مجرب
دعا برای موفقیت در طول روز و رفع سختی و مشکل

دعا برای موفقیت در طول روز و رفع سختی و مشکل,دعای موفقیت,دعای موفقیت در امتحان,دعا موفقیت در درس,دعای موفقیت درسی,دعا برای موفقیت در درس,دعا براي موفقيت در درس,دعا برای موفقیت در درس و امتحان,دعا موفقیت در امتحانات,دعا برای موفقیت در دادگاه,دعا براي موفقيت در دادگاه,دعا جهت موفقیت در دادگاه,دعا موفقیت در دادگاه,دعای برای موفقیت در دادگاه,دعای مجرب برای موفقیت در دادگاه,دعاي موفقيت در كارها,دعای موفقیت در همه کارها,دعا برای موفقیت در امتحان درسی,دعا برای موفقیت در امتحانات درسی

دعا برای موفقیت در طول روز و رفع سختی و مشکل

امام محمد باقر علیه السلام فرمود کسی که این دعا را هنگام خروج از منزل بخواند :
أَعُوذُ بِمَا عاذَتْ بِهِ مَلائِکَةُ اللّهِ وَرِسُولِهِ مِنْ شَرِّ هذَا الْیَوْمِ الْجَدیدِ الَّذی إذا غابَتْ شَمْسُهُ لَمْ تَعُدْ، مِنْ شَرِّ نَفْسی وَمِنْ شَرِّ غَیْری وَمِنْ شَرِّ الشَّیاطینِ وَمِنْ شَرِّ مَنْ نَصَبَ لِأَوْلِیاءِ اللّهِ وَمِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَالإِنْسِ وَمِنْ شَرِّ السَّباعِ وَالْهَوامِ وَمِنْ شَرِّ رُکُوبِ الْمَحارِمِ کُلِّها، أُجیرُ نَفْسی مِنَ اللّهِ مِنْ کُلِّ سُوءٍ .

پناه می ‏برم به آنچه ملائکه خدا و رسولش به آن پناه بردند از شرّ این روزی که چون خورشید غروب کند برنمی ‏گردد و از شرّ نفس خودم و دیگران و شیاطین و دشمنان اولیای الهی و جن و انس و حیوانات وحشی و حشرات و محرّمات الهی ! پناه می‏ برم به خداوند از تمام بدی‏ ها .
خدا او را می ‏آمرزد و به او توجه می‏ کند و مهم او را کفایت کرده و از بدی و شر او را نگهداری می‏ کند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *