آخرین خبرها

دعا برای گشایش بخت زنان مطلقه و دعای آشتی بعد از طلاق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا برای گشایش بخت زنان مطلقه و دعای آشتی بعد از طلاق پرداخته ایم ان شاءالله در بخت گشایش ایجاد می شود و جدا شده آشتی ایجاد می شود .

دعا برای ازدواج زن مطلقه,دعای ازدواج زن مطلقه با معشوق,دعا برای ازدواج زن مطلقه,دعای مطلقه امام حسین,دعای آشتی بعد از طلاق,,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی برای مردان,دعای بخت گشایی مرد,دعای بخت گشایی زنان مطلقه,دعای بخت گشایی زنان بیوه,دعا برای بخت گشایی زن مطلقه,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای یستشیر برای ازدواج,دعای نادعلی برای ازدواج ,دعا ازدواج سریع دختر,دعایی برای ازدواج سریع دختر,دعای برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر ,دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد,دعا برای ازدواج سریع زن مطلقه   

دعا-برای-گشایش-بخت-زنان-مطلقه-و-دعای-آشتی-بعد-از-طلاق-300x159 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
دعا برای گشایش بخت زنان مطلقه و دعای آشتی بعد از طلاق

دعای بخت گشایی زنان مطلقه و خوشبخت شدن       

برای انجام دعای بخت گشایی زنان مطلقه قبل از نماز صبح غسل کنید سپس نماز صبح را اقامه کنید و بعد از نماز آیه ۲۳۲ سوره بقره را بر یک ظرف آب بخوانید. سپس : 
مقداری از آب را بنوشید
با مقداری دیگر صورت خود را بشویید
مقدار اندکی از آن را با گلاب و زعفران مخلوط کرده و آیه ذیل را در دو نسخه بنویسید و یکی را به همراه داشته و دیگری را در منزل نگه داری کنید. آیه شریفه این است : 
وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون      
در پایان این عمل ذکر یا لطیف را هزار مرتبه و در روزهای دیگر بعد از هزنماز ۱۲۹ مرتبه قرایت نمایید. به کمک این دعای بخت گشایی زنان مطلقه, گشایش در بخت حاصل و امر ازدواج آسان می گردد.         

 

دعای آشتی بعد از طلاق         

دعای آشتی بعد از طلاق که در زیر آمده است نیز در مجموعه دعای برگشت زن طلاق گرفته قرار دارد و اگر زن و شوهری از هم دلسرد شده اند و طلاق گرفته اند با خواندن 70 مرتبه این دعا، باعث بیقراری در دلشان می شوید و در نتیجه به امید خداوند بلند مرتبه آشتی حاصل خواهد شد.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ »      

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *