آخرین خبرها

دعا بچه دار شدن و رفع مشکل سقط مجرب

در صورتی که زنی درگیر مشکل سقط است و باردار نمی شود. بر او پیشنهاد می کنیم که در ادامه دعا بچه دار شدن و رفع مشکل سقط مجرب را بخواند. باعث می شود که این مشکل حل شده و نتیجه مطلوب داشته باشد. همین طور سریع الاثر است و گره از زندگی تان باز می کند.

,دعای بچه دار شدن از حضرت رسول (ص),دعای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن,دعای اهل سنت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای سریع الاجابه برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن دوقلو پسر

-رفع-مشکل-بارداری-و-سقط دعای بچه دار شدن

دعا بچه دار شدن و رفع مشکل سقط مجرب,دعا برای بچه دار شدن فرزند پسر,دعای آقای بهجت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن روی انگشتر فیروزه,دعای روی فیروزه برای بچه دار شدن,دعا برای بچه دار شدن مجرب,دعای مجرب برای بچه دار شدن سریع,دعای مجرب جهت بچه دار شدن,دعاي مجرب براي بچه دار شدن,

نقل است از جناب آیت الله کوهستانی که برای خانمی که پس از 12 سال زندگی زناشویی بچه دار نشده بود سفارش کردند قل هو الله احد را بر روی کاغذی بنویسند و آن خانم کاغذ را در ظرفی آب بکشد و آن را بنوشد . مدتی نگذشت که آن زن باردار شد و خداوند به او فرزندی عنایت فرمود.

دعا رفع مشکل سقط به همراه دستور دعا

با مشک و زعفران بنویسد و زن و شوهر روزه بگیرند و غسل کرده در وقت نماز عشاء این اذکار را بشویند و هر دو از آن افطار کنند همین اذکار را بار دیگر نوشته و هر دو در کمتر ببندند ( با پوست تماس نداشته باشد ) و تا مدت چهل روز از خود جدا نکنند در این ایام مواظبت کنند که فعل حرامی انجام ندهند شکی نیست که دارای فرزند خواهند شد و مجرب است شیخ بهایی می گوید 4000 نفر بواسطه این عمل دارای فرزند پسر شده اند و امام ذکر این است :

بسم الله الرحمن الرحیم

و لو ان قرانا سیرت به الجبال او قطعت به الارض اوکلم

به الموتی بل الله الامر جمیعا بحرمة و السماء و الطارق و ما ادراک ماالطارق

النجم الثاقب ان کل نقس لما علیها حافظ فلینظر الانسان مم خلق خلق من ماء دافق یخرج

من بین الصلب و الترائب فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *