آخرین خبرها

دعا تقویت حافظه و رفع مشکلات ذهنی مجرب

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت786 دعا تقویت حافظه و رفع مشکلات ذهنی مجرب را می آموزیم. سبب می شود که اگر درگیر مشکلات هستید. اگر فکر می کنید ذهتنان ضعیف شده است این دعا را بخوانید. ان شاء الله که هر چه زود تر مشکلات شما حل شود.

,دعای حافظه,دعای حافظه قوی,دعای حافظه و مطالعه,دعای حافظه برای امتحان,دعای حافظه بعد از نماز,دعای حافظه بهجت,دعای حافظه در مفاتیح,دعای حافظه روی مویز,دعاي حافظه,دعای حافظه مفاتیح,دعا حافظه قوی,دعا برای حافظه قوی داشتن,دعا جهت حافظه قوی,دعای مطالعه و تقویت حافظه صوتی,دعای مطالعه و تقویت حافظه با معنی

-تقویت-حافظه-و-رفع-مشکلات-ذهنی-مجرب دعا

دعا تقویت حافظه و رفع مشکلات ذهنی مجرب,دعای حافظه بعد از هر نماز,دعای بعد از نماز برای تقویت حافظه,دعای حافظه بعد از نماز صبح,دعای تقویت حافظه بهجت,دعای زیاد شدن حافظه در مفاتیح,دعای تقویت حافظه در مفاتیح,دعا حافظه,دعای تقویت حافظه مفاتیح الجنان,دعای حافظه در مفاتیح الجنان

این آیات را بر آب پاک با لباس پاک و با وضوء بخواند و حین خواندن انگشت سبابه دست راست در ظرف آب باشد و دهان نزدیک آب و با تمرکز بخواند .

بسم الله الرحمن الرحیم . و قل رب زدنی علما .( آیه 114 سوره طه ). این آیه هفت بار خوانده شود

بسم الله الرحمن الرحیم .  آیه سَنُقرِئُکَ فلا تنسی ( آیه 7 سوره اعلی ) را هفت بار بخواند

بسم الله الرحمن الرحیم . لِنَجعَلَها لَکُم تَذکِرَةً و تَعیها اُذُنٌ واعیةٌ .( آیه 12 سوره حاقه ) را هفت بار بخواند .

دعا تقویت حافظه مجرب سریع الاثر

بسمله ( همان بسم الله الرحمن الرحیم ) را 786 بار بر آب بخوانید و بخورید

هر صبح هنگام طلوع افتاب بمدت هفت روز انجام دهید تا نسیان و فراموشکاری از بین برود و حفظ میکند هر آنچه می شنود

2 لیتر آب که بهش آب باران یا چاه یا زمزم اضافه شود را تهیه کرده با بدن و لباس پاک رو به قبله بر روی آب سوره فاتحه 70 بار و توحید 70 بار و فلق 70  بار و ناس 70 بار و ایت الکرسی 70 بار و آیه : و نقرئک الیوم فلا تنسی را هفت بار بخواند . هر صبح ناشتا از این آب بخورد بمدت 14 روز .

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *