آخرین خبرها

دعا جهت ابطال سخت ترین سحر ها و دفع طلسمات

در صورتی که فکر می کنید درگیر سحر، طلسم و جادو شده اید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از ملکوت786. به ما اعتماد کنید و حتما دعا جهت ابطال سخت ترین سحر ها و دفع طلسمات را بیاموزید. در واقع طلسم، سحر و جادو باعث می شود شرایط زندگی شما سخت شده و اگر فکر می کنید که روز هایی که می گذرانید حقتان نیست و بر شما سحر بسته این دعا نتیجه بخش است.

,دعای دفع طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم و چشم زخم,دعای دفع طلسم و سحر,دعای رفع طلسم و سحر,دعاي دفع طلسم,دعا دفع طلسم و جادو,دعای رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم مالی,دعای رفع طلسم جدایی,دعای رفع طلسم بخت,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعا برای رفع طلسم ازدواج,دعا جهت رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم بستن بخت,دعا برای رفع طلسم بخت

دعا-برای-دفع-سحر-و-طلسم باطل السحر و چشم زخم

دعا جهت ابطال سخت ترین سحر ها و دفع طلسمات,دعاي باطل جادو,دعا باطل جادو,دعای باطل سحر جادوی سیاه,دعای باطل کننده جادوی سیاه,دعا باطل شدن جادو,دعای باطل شدن سحر و جادو,دعا باطل کننده سحر و جادو,دعا باطل شدن سحر و جادو,دعا براي باطل كردن جادو,دعاي باطل شدن سحر و جادو,دعا جهت باطل شدن سحرو جادو,دعا جهت باطل شدن سحر و جادو,دعای همراه برای باطل شدن سحر و جادو,

دعا جهت ابطال طلسمات و جادو

یا محمد! به راستی که جادو همیشه از قدیم بوده و چنان نیست که به چیزی ضرر زند. جز به اجازه من، پس هر کس دوست دارد از اهل عافیت از جادو باشد به او ضرر نزند باید بخواند:

«اللهم رب موسی و خاصه بکلامه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بهذا العود ثعبانا و ملقفها افک اهل الافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحرا و بضر عامدا او غیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه او لا اخافه فاقطع من اسباب السموات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذو لا ضارلی و لا شامت بی انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم»

۱ ـ. پناه بردن به خداوند (گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و زیاد خواندن سوره‌های فلق و ناس؛
۲- خواندن آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین … تا آخر سوره») و هم چنین خواندن «آیة الکرسی».

حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمونین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:
«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ»

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *