آخرین خبرها

دعا جهت زیاد شدن روزی در چند روز کوتاه مجرب

اگر می خواهید رزق و روزی، برکت و مال، پول و ثروت و همه چیزتان در زندگی تنظیم شود. اگر بدهی و مشکلات بزرگ مالی دارید. حتما در ادامه این مطلب دعا جهت زیاد شدن روزی در چند روز کوتاه مجرب را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه بخش بوده و گره از زندگی تان باز می کند.

دعا جهت زیاد شدن روزی در چند روز کوتاه مجرب,دعا های ثروتمند شدن,دعا های پولدار شدن,بهترین دعاهای ثروتمند شدن,دعا های قرانی برای پولدار شدن,بهترین دعا برای ثروتمند شدن,بهترین دعا برای ثروتمند شدن چیست

دعا-های-مجرب-برای-کسب-ثروت-زیاد رزق و روزی

دعا جهت زیاد شدن روزی در چند روز کوتاه مجرب,بهترین دعا برای ثروتمند شدن سریع الاثر,بهترین دعاها برای ثروتمند شدن,دعای روزی دهنده,دعای روزی دهنده مغازه,دعای افزایش دهنده روزی,دعاهای روزی دهنده,دعای افزایش دهنده رزق و روزی

کسی که صد بار لا اله الا الله الملک الحق المبین بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برونفکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است. (نقل از کتاب ثواب الاعمال شیخ صدوق)

در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان:

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.

دعا جهت زیاد شدن روزی سریع الاجابه

صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه می رود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه است. همچنین اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره ای بر زمین رسم کرده و داخل آن دایره نشسته وچمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود.

محل گنج بر وی مکشوف گردد: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ(٥٩انعام)اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ(٦٤یوسف)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *