آخرین خبرها

دعا + ختم برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختران

در هر خانواده ای جوانی حضور دارد و برای آینده او پدر و مادر دغدغه های زیادی دارند. معمولا در این شرایط والدین استرس و فشار روحی زیادی را تحمل می کنند. در این شرایط دعا + ختم برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختران می تواند نجات بخش باشد. شما عزیزان می توانید با خواندن این دعا در ادامه مشکلات و گره های زندگی فرزندتان را باز کنید و یا این که برای خودتان آن را بخوانید.

,ختم بخت گشایی مجرب,ختم بخت گشایی نخودکی,ختم صلوات برای بخت گشایی,ختم ایت الکرسی برای بخت گشایی,ختم سوره یاسین برای بخت گشایی,ختم سوره توحید برای بخت گشایی,ختم برای بخت گشایی,ختم قران برای بخت گشایی فوری,ختم های مجرب بخت گشایی,ختم مجرب برای بخت گشایی پسران,ختم بخت گشا,ختم گشایش بخت,ختم برای گشایش بخت,ختم مجرب برای گشایش بخت,ختم قرآن برای گشایش بخت,ختم سوره طه برای گشایش بخت

-بخت-گشایی-مجرب بخت گشایی و ازدواج

دعا + ختم برای بخت گشایی و ازدواج آسان دختران,ختم بسم الله برای گشایش بخت,ختم سوره توحید برای گشایش بخت,ختم حدیث کسا برای گشایش بخت,ختم جهت گشایش بخت,ختم مجرب گشایش بخت,ختم برای گشایش بخت دختر,ختم صلوات برای گشایش بخت,ختم مجرب برای باز شدن بخت دختر,ختم مجرب برای بازشدن بخت,چند ختم مجرب برای گشایش بخت,ختم های مجرب برای گشایش بخت,مجرب ترین ختم برای گشایش بخت

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است:

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین).

ختم بخت گشایی آسان دختران مجرد

اول اینکه: سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:

(اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.)

دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد):

۱۰ مرتبه بسم الله بنویسد. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسد (و). بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد (م)؛ و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد (ل)؛ و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم؛ و در پایان حرز بنویسد:

(اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین.)

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *