آخرین خبرها

دعا هایی برای درمان درد ها و امراض سخت

در این مطلب از عناوین و دعا های شفابخش و درمان بیماری های سخت، به شما عزیزان دعا هایی برای درمان درد ها و امراض سخت را شرح می دهیم؛ هر کدام از این دعا ها برای یک هدف و خواسته نتیجه می دهند و سبب حل مشکل می شوند.

02632783620738207 دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعا های درمان بیماری,دعا برای درمان بیماری های پوستی,دعا برای درمان بیماری های روحی,دعا برای درمان بیماری های لاعلاج,دعا برای درمان بیماری های سخت

دعا هایی برای درمان درد ها و امراض سخت

امام صادق (ع) : چون این سوره را نزد بیماری بخوانند هر درد و المی داشته باشد تسکین یابد و برای جلوگیری از سقط جنین بچه این سوره را نوشته بر زن حامله بندند.

امام صادق (ع) : هرکس سوره تحریم را بر بیمار مصروع و بی خواب بنویسد و ببندند بهتر شود و مصروع بهوش آید و بی خواب ، خواب گردد.

امام صادق (ع) : هرکس سوره تکاثر را هنگام غروب آفتاب هر روز بخواند خداوند او را عفو کند و نیز برای تسکین میگرن یک طرفه این سوره را بعد از نماز قرائت نمایند.

 امام صادق (ع): سوره قاف را نوشته و بشویند و به کسی که شکمش درد می کند بدهندشفا یابد و نیز اگر این آب را به کودک بخور رانند به آسانی دندان در می آورد.

 هرکس سوره انعام را شش روز با مشک و زعفران بنویسد و بشوید از درد طحال و تمام دردها و ورمها شفا یابد .

 امام صادق (ع) اگر کسی سوره حجر را با زعفران نوشته و بشویند و به زنی که شیر او کم باشد بدهند شیرش زیاد شود.

دورکعت نماز می خوانی و در هر رکعت یک بار حمد و سه بار سوره زلزال را می خوانی.

در جامع الفوائد آمده است : سوره کافرون را بر پنج برنج سرخ بخوانند و در جای نمناک آنها را دفن کنند و تا سه روز این عمل را انجام دهند خوب می شود البته شروع عمل از ۲۸ ماه باشد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *