آخرین خبرها

دعا های اسلامی و قوی برای خرید خانه و ملک

دعا های اسلامی و قوی برای خرید خانه و ملک

اگر می خواهید صاحب خانه، ملک و زمین شوید و با مشکلات مالی کوچک و بزرگ روبرو هستید، در ادامه این مطلب پیشنهاد می کنیم که حتما دعا های اسلامی و قوی برای خرید خانه و ملک را بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر حاجت می گیرید. متن کامل این دعا را مثل همیشه برای نخستین بار از ملکوت 786 بخواهید و بخوانید.

7230826378062387 دعا و ختم مجرب
دعا های اسلامی و قوی برای خرید خانه و ملک

دعا های اسلامی و قوی برای خرید خانه و ملک,دعای خرید خانه,دعای خرید خانه بزرگ,دعاي خريد خانه,دعای خرید خانه خوب,دعای خرید خانه نی نی سایت,دعای خرید خانه در مفاتیح,دعای خرید خانه مورد نظر,دعای خرید خانه فوری,دعاي خريد خانه خوب,دعای خرید خانه جدید,دعای خرید خانه بزرگتر,دعا برای خرید خانه بزرگ,دعا براي خريد خانه بزرگ,دعا برای خریدن خانه بزرگ,دعا خرید خانه بزرگ,دعای خریدن خانه بزرگ,دعای برای خرید خانه بزرگ,دعا برای خرید خانه بزرگتر,دعا جهت خرید خانه بزرگ,دعای خرید خانه سریع,دعای خریدن خانه خوب,

دعا های اسلامی و قوی برای خرید خانه و ملک

” وَ قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن ” (سوره مبارکه المومنون آیـه بیست و نُه)
همچنین می توان به موارد زیر به عنوان عواملی تاثیرگذار در خانه دار شدن افراد اشاره کرد:
رسول اکرم (ص) خطاب به دخترش، برای اسان شدن مشکلات خانه داری وی فرمود:فاطمه جان می خواهی عملی به تو تعلیم دهم که از خدمتگزار بهتر باشد؟هرگاه خواستی بخوابی:سی و سه مرتبه بگو:«سبحان الله»سی و سه مرتبه بگو:«الحمدالله»
و سی و چهار مرتبه بگو:«الله اکبر»این ذکر صد مرتبه بیش نیست ولی در نامه عمل هزار حسنه دارد. فاطمه جان! اگر این را هر روز صبح بگویی، خدا کارهای دنیا و آخرتت را اصلاح خواهد نمود.
همچنین خواندن آیه الکرسی نیز در این موضوع بسیار مجرب است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *