آخرین خبرها

دعا های باطل کننده سحر و طلسم شیطان رجیم

دعا های باطل کننده سحر و طلسم شیطان رجیم

در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که سبب می شود از اثر منفی سحر، جادو و طلسم در امان مانده و کم تر درگیر سختی های مسیر زندگی و پر پیچ و خم های اطراف شوید. متن کامل دعا های باطل کننده سحر و طلسم شیطان رجیم را از ملکوت 786 بیاموزید.

2083608763203 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعا های باطل کننده سحر و طلسم شیطان رجیم

دعا های باطل کننده سحر و طلسم شیطان رجیم,دعا برای دفع سحر و جادو,دعا جهت دفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و طلسم,دعا برای دفع سحر و طلسم,دعایی برای دفع سحر و جادو,دعای برای رفع سحر و جادو,دعا برای رفع سحر و جادو,دعایی برای رفع سحر و جادو,دعای مجرب برای دفع سحر و جادو,بهترین دعا برای دفع سحر و جادو,دعا برای دفع سحر و چشم زخم,دعا برای دفع سحر جادو

دعا های باطل کننده سحر و طلسم شیطان رجیم

در کتاب‌ها و منابع معتبر شیعی از جمله مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه، مهج الدعوات و… ادعیه و اذکار متعددی در این زمینه نقل گردیده که به منظور مطالعه بیشتر می‌توانید به آن‌ها رجوع نمایید. در اینجا به دو نمونه از این روایات اشاره می شود:

1 ـ پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمود یا علی هر کس که از شیطان یا ساحر در بیم و خوف است این دعا را بخواند: “إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ إِلَى قَوْلِهِ تَعَالَى تَبارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِينَ‏”

(بحارالأنوار/ ج 92/ ص 132)

2ـ شخصی خدمت مولا أمير المؤمنين علیه السلام از سحر شکایت کرد حضرت فرمودند روی یک ورق …. این دا را بنویس وبه خودت آویزان کن تا از حیله او ضرری به تو نخواهد رسید:

“بسم الله و بالله بسم الله و ما شاء الله بسم الله لا حول و لا قوة إلا بالله قال موسى ما جئتم به السحر إن الله سيبطله إن الله لا يصلح عمل المفسدين فوقع الحق و بطل ما كانوا يعملون فغلبوا هنالك و انقلبوا صاغرين”

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *