آخرین خبرها

دعا های جلب محبت و زیاد شدن عشق

در این پست از مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان و کاربران، دعایی بیاموزیم که با عنوان دعا های جلب محبت و زیاد شدن عشق شناخته می شود. در واقع اگر می خواهید عشق واقعی را تجربه کنید این دعا می تواند نتیجه دهد.

236286270873 دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای افزایش عشق و علاقه,دعای ایجاد عشق و علاقه از راه دور,دعاي عشق و محبت,دعای عشق شوهر به زن,دعاي عشق ومحبت,دعای عشق محبت,دعای عشق محبت از راه دور,دعا عشق و محبت,دعاهای عشق و محبت

دعا های جلب محبت و زیاد شدن عشق

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم» «اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظرش ، آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند . محبتش بسیار زیاد خواهد شد. ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾ ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

 

هر کس هفت مرتبه آيه 7 از سوره ممتحنه را به کف دست خود بخواند و بدمد،سپس به صورت خود بکشد،هرکه او را ببیند دوستش بدارد.

«عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ» اگر میخواهی دوستت بدارند؛ اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید  یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *