آخرین خبرها

دعا های عظیم برای رفع عصبانیت و پرخاشگری سریع الاثر

دعا های عظیم برای رفع عصبانیت و پرخاشگری سریع الاثر

دعا هایی هستند که موجب آرامش روح و روان شما در زندگی می شوند؛ در واقع اگر وضعیت خوبی ندارید و گاه احساس ترس و اندوه می کنید بهترین کار این است که این دعا را بخوانید؛ این دعا ها گره گشا هستند و شما را بسیار سریع از این مشکل دور می کنند. در ادامه چند مورد از برجسته ترین ها را در این باره می خوانیم.

278360763729627 دعا و ختم مجرب
دعا های عظیم برای رفع عصبانیت و پرخاشگری سریع الاثر

دعا های عظیم برای رفع عصبانیت و پرخاشگری سریع الاثر,دعای رفع عصبانیت شوهر,دعای رفع عصبانیت کودک,دعا برای رفع عصبانیت طرف مقابل,دعا برای رفع عصبانیت دیگران,دعا برای رفع عصبانیت پدر,دعای خوش اخلاقی و رفع عصبانیت,دعا برای رهایی از ترس و عصبانیت,دعا ها و ذکر های مجرب دفع عصبانیت,دعای پر خیر و برکت رهایی از پرخاش و عصبانیت,دعا هایی برای درمان عصبانیت های شدید مجرب,دعای رفع عصبانیت پر خیر و تجربه شده,

دعا های عظیم برای رفع عصبانیت و پرخاشگری سریع الاثر

در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید

و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد

اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم.

 

به طور کلی یاد خداوند به هر شکل و صورتی موجب آرامش قلب است.

گفتن ذکر« ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » در ایجاد ارامش نقش موثری دارد.

میرزا احمد آشتیانی (ره) در کتاب هدیه احمدی اورده اند:
علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرمودند:جهت ارامش پیدا کردن دست روی سینه بگذارید ودر حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه 28 سوره رعد را بخوانید:

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب» زیرا در ایجاد ارامش بسیارمؤثر است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *