آخرین خبرها

دعا های قرآنی با آثار مجرب برای موفقیت دفع بلا و عاقبت بخیری

دعا های قرآنی با آثار مجرب برای موفقیت دفع بلا و عاقبت بخیری

هر کسی قطعا در زندگی آرزو ها و خواسته های بزرگی دارد، اگر شما هم درگیر این وضعیت هستید و می خواهید از مشکلات بزرگ گذر کنید حتما دعا های قرآنی با آثار مجرب برای موفقیت دفع بلا و عاقبت بخیری را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

0263702637602873 دعا و ختم مجرب
دعا های قرآنی با آثار مجرب برای موفقیت دفع بلا و عاقبت بخیری

دعا های قرآنی با آثار مجرب برای موفقیت دفع بلا و عاقبت بخیر,دعای قرانی زبان بند دشمن,دعاهای قرانی زبان بند,دعای قرانی برای زبان بند,دعا قرانی زبان بند,دعای قرانی برای زبان بند شوهر,دعای زبان بند قرانی از راه دور,دعای قرانی بخت گشایی,دعاهای قرانی بخت گشایی,دعاهای قرانی برای بخت گشایی

دعا های قرآنی با آثار مجرب برای موفقیت دفع بلا و عاقبت بخیری

جهت وسعت رزق و توانگری از شب جمعه شروع کند هر شبی پنج بار تا شب جمعه دیگر، شب آخر شش بار جمعا چهل و یک بار می شود و در هر مرتبه که سوره تمام شد این دعا را بخواند مجربست:
بسم الله الرحمن الرحیم یا رازق المقلین یا راحم المساکین و یا ذالقوة المتین یا غیاث المستغیثین و یا خیر الناصرین ایاک نعبد و ایاک نستعین اللهم ان کان رزقی فی السماء فانزله و ان کان فی الارض فاخرجه و ان کان بعیدا فقربه و ان کان قریبا فیسره و ان کان یسیرا فکثره و ان کان حراما فحلله و ان کان حلالا فبارک لنا فیه برحمتک یا ارحم الراحمین. (387)

دعا از الحدید و المجادلة

از امام صادق علیه السلام منقول است: هر که سوره حدید و مجادله را در نماز فریضه بخواند و مدومت نماید خدااو را عذاب نکند، و در خودش و اهلش بدحالی و احتیاج نبیند. (388)

*************

از حضرت رسول صلی الله علیه و آله منقول است: هر که سوره حشر را بخواند، جمیع خلق خدا از بهشت و دوزخ و عرش و کرسی و حجب و آسمانهای هفت گانه و زمین های هفت گانه و هواو باد و مرغان و درختان و کوهها و آفتاب و ماه و ملائکه همه بر او صلوات فرستند، و از برای او استغفار کنند، و اگر در آن روز یا در آن شب بمیرد با شهادت مرده باشد. (389)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *