آخرین خبرها

دعا های قرآنی برای جلب محبت و عمیق شدن علاقه

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت786 به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید عشقتان عمیق شود نتیجه گرفته و سختی های مسیر زندگی زود تر بر شما آسان گردد، پس در ادامه دعا های قرآنی برای جلب محبت و عمیق شدن علاقه را بخوانید که ان شاء الله در کم ترین زمان ممکن حاجت می گیرید و سختی ها بر شما هموار می گردد.

8637062837 دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای عزیز شدن,دعای عزیز شدن نزد معشوق,دعای عزیز شدن نزد شوهر,دعای عزیز شدن در انظار,دعای عزیز شدن نزد همه,دعاي عزيز شدن نزد ديگران,دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعای عزیز شدن نزد همسر,دعای عزیز شدن

دعا های قرآنی برای جلب محبت و عمیق شدن علاقه

همچنین در برخی دیگر از منابع اسلامی، سوره انفال نیز برای افزایش محبت سفارش شده‌است. مطابق با دستورالعملی، روزی سه بار سوره انفال را بخوانید و پس از هر بار قرائت سوره انفال، دعای زیر را زمزمه کنید:
یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام.

پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند: «سوره یوسف را به زیردستان خود آموزش دهید، زیرا هر مسلمانی که این سوره را تلاوت کند و به خانواده و زیردستان آموزش دهد خداوند سختی‌های هنگام مرگ را از او برداشته و نیرویی به او عطا می‌کند تا به دیگران حسد نورزد.»
این سوره در منابع اسلامی بسیاری برای جلب و افزایش محبت اطرافیان سفارش شده‌است. توصیه می‌شود این سوره را به نیت افزایش محبت نخوانید، بلکه سعی کنید هر عمل نیکو را فقط برای رضای خداوند انجام دهید.

*****************

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه 30 و 311)

 

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه 10)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *