آخرین خبرها

دعا های مجرب برای حرف شنوی شوهر سریع الاجابه

در ادامه یکی دیگر از دعا های سریع الاجابه و کارگشا به شما عزیزان دعا های مجرب برای حرف شنوی شوهر سریع الاجابه را می آموزیم. اگر شوهرتان چند وقتی است که نسبت به شما پرخاش دارد این دعا را بر او بخوانید که حاجت مطلق می گیرید.

ان شاء الله که پس از آن از سخت ترین مسیر و گرفتاری های بزرگ و مشکلات عظیم عبور می کنید و سرانجام خیر نصیبتان می گردد.

,دعای حرف شنوی شوهر,دعای حرف شنوی شوهر از راه دور,دعای حرف شنوی شوهر سوزاندنی,دعای حرف شنوی شوهر فوری,دعا حرف شنوی شوهر,دعا حرف شنوی شوهر از راه دور,دعای حرف شنوی همسر,دعای برای حرف شنوی شوهر,دعا برا حرف شنوی شوهر,دعای حرف شنوی فرزند,دعای حرف شنوی فرزند از مادر

-مطیع-کردن-شوهر مهر و محبت

دعا برای حرف شنوی شوهر

دعا های مجرب برای حرف شنوی شوهر سریع الاجابه,دعای حرف شنوی فرزند از والدین,دعای حرف شنوی فرزندان,دعا حرف شنوی فرزند,دعای برای حرف شنوی فرزند,دعا برای حرف شنوی فرزند از پدر و مادر,دعا برای حرف شنوی فرزندان,دعا برای حرف شنوی فرزند,دعا جهت حرف شنوی فرزند,دعای حرف شنوی,دعای حرف شنوی دیگران,دعای حرف شنوی دختر از مادر,دعای حرف شنوی زن از مرد,دعا برای حرف شنوی فرزند از مادر,دعا برای حرف شنوی فرزند از والدین,دعا برای حرف شنوی دیگران,دعا برای حرف شنوی زن از شوهر,دعا برای حرف شنوی زن از مرد,دعا حرف شنوی مرد از زن

دعا برای حرف شنوی شوهر که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا بخوانید و به غذا فوت کنید. سپس این غذا را به خورد همسرتان دهید.این دعا باعث رام کردن شوهرتان می شود.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ وَ الْمَلائِكَةُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ قَائِما بِالْقِسْطِ لا إِلَهَ إِلا هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلامُ وَ أَنَا الْعَبْدُ الضَّعِيفُ الْمُذْنِبُ الْعَاصِي الْمُحْتَاجُ الْحَقِيرُ أَشْهَدُ لِمُنْعِمِي وَ خَالِقِي وَ رَازِقِي وَ مُكْرِمِي كَمَا شَهِدَ لِذَاتِهِ وَ شَهِدَتْ لَهُ الْمَلائِكَةُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ مِنْ عِبَادِهِ بِأَنَّهُ »

دعا های مجرب حرف شنوی

دعا برای وابسته کردن شوهر باعث وابسته شدن همسرتان به شما می شود که خود عاملی است تا بتوانید کاری کنید شوهرتان از شما حرف شنوی داشته باشد.( همچنین نگاه کنید به دعا برای عزیز شدن نزد شوهر)

« وَءَایَهٌٔ لَّهُمُ الَّیْلُ نَسْلَخُ مِنْهُالنَّهَارَ فَإِذَاهُم مُّظْلِمُونَ. »

 

زمانی می توانید کاری کنید شوهرتان از شما حرف شنوی داشته باشد که ابتدا او را رام خود کنید. به همین دلیل بهتر است ابتدا دعای حرف شنوی شوهر از طریق رام شدن را بخوانید سپس آرام آرام شوهر خود را حرف شنو کنید. دعا برای حرف شنوی شوهر از طریق رام شدن که در زیر آمده است را 333 مرتبه بخوانید که باعث جلب محبت شوهرمی گردد.(همچنین نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود و دعای زبان بند قوی و فوری)

« إِنَّمَا تُنذِرُمَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَ خَشِیَ الَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُبِمَغْفِرَهٍٔ وَأَجْرٍکَرِیمٍ »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *