آخرین خبرها

دعا های مجرب برای مشکل گشایی و حل سختی

دعا های مجرب برای مشکل گشایی و حل سختی

در این پست رهگشای تجربه شده و قوی می خوانیم که باعث می شود از مشکلات، گرفتاری ها، سختی ها، بلا ها در امان بمانید و اگر مدام فکر می کنید که تلاش های شما در زندگی بی نتیجه است حتما دعا های مجرب برای مشکل گشایی و حل سختی را بخوانید.

023660273860273 دعا و ختم مجرب
دعا های مجرب برای مشکل گشایی و حل سختی

دعا های مجرب برای مشکل گشایی و حل سختی,دعاهای مشکل گشا قوی,دانلود دعاهای مشکل گشای قوی,دعای آجیل مشکل گشا در مفاتیح,دعای مشکل گشا مفاتیح,دعاي مشكل گشا مفاتيح,دعای مشکل گشای مفاتیح الجنان

دعا های مجرب برای مشکل گشایی و حل سختی

در روایت است که دعای زیر برای حاجت و امور مهم و اندوه و بلاهای سخت و دشوار سودمند است. نخست باید دعا را خواند و آن گاه حاجت خویش را بر زبان آورد:
بحق یس و القرآن الحکیم و بحق طه و القرآن العظیم، یا من یقدر علی حوائج السائلین، یا من یعلم ما فی الضمیر، یا منفسا عن المکروبین، یا مفرجا عن المغمومین، یا راحم الشیخ الکبیر، یا رازق الطفل الصغیر، یا من لا یحتاج الی التفسیر، صل علی محمد و آل محمد و افعل بی کذا و کذا.(87)

دعا های دفع سختی

حضرت صادق علیه السلام دعایی نقل کرده است که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در جنگ بدر و احزاب خوانده است. بنابر روایت، حضرت حسین علیه السلام نیز در روز عاشورا این دعا را بر زبان مبارک جاری ساخته و به حضرت زین العابدین علیه السلام آموخته است. دعا بسیار ارزشمند و والا است:
أللهم أنت ثقتی فی کل کربة و أنت رجائی فی کل شدة و أنت لی فی کل أمر نزل بی ثقة و عدة. کم من کرب یضعف عنه الفؤاد و تقل فیه الحیلة و یخذل عنه القریب و البعید و یشمت به العدو و تعیینی فیه الامور أنزلته بک و شکوته الیک راغبا فیه عمن سواک ففرجته و کشفته و کفیته. فأنت ولی کل نعمة و صاحب کل حاجة و منتهی کل رغبة فلک الحمد کثیرا و لک المن فاضلا. (86)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *