آخرین خبرها

دعا ها و دستوراتی برای رفع جادو و دفع طلسم

در این پست می خوانیم دعا ها و دستوراتی برای رفع جادو و دفع طلسم را که باعث می شود اگر درگیر سحر و جادو هستید و فکر می کنید شرایط زندگی تان هر روز سخت می شود. نجات پیدا کنید. متن کامل این گونه دعا ها را در ادامه از سایت ملکوت 786 بیاموزید که ان شاء الله گرفتاری های پیش و روی شما یک به یک رفع می شود.

,دعای باطل طلسم جدایی,دعای باطل طلسم بخت,دعایی قوی باطل كردن طلسم بخت,دعا باطل طلسم,دعا باطل شدن طلسم,دعا برای باطل شدن طلسم بخت,دعا برای باطل شدن طلسم نی نی سایت,دعا برای باطل شدن طلسم ازدواج,دعا جهت باطل كردن طلسم

دعا-هایی-برای-باطل-سحر باطل السحر و چشم زخم

دعا ها و دستوراتی برای رفع جادو و دفع طلسم,دعا جهت باطل شدن طلسم بخت,دعا ی باطل شدن طلسم,دعا برای باطل شدن طلسم دفینه,دعا برای باطل شدن طلسم سیاه,دعای طلسم باطل کن,دعای باطل کننده طلسم و جادو,دعای باطل کننده ی طلسم,دعاي باطل كردن طلسم مغازه,دعای قرانی باطل طلسم

اگر کسی را وسواس و فراموشی غالب باشد به کسی ماند که از برای او سحری کرده باشند یا چشم بد به او رسیده باشد این آیات از سوره انبیاء را جام سفید روی ( مثلا ظرف چینی )بنویسد و بشوید و ناشتا بیاشامد و قدرت حق تعالی را مشاهده کند.

بسم الله الرحمن الرحیم اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون ، مایاتیهم من ذکر من ربهم محدث الا استمعوه و هم یلعبون لاهیه قلوبهم و اسروالنجوی الذین ظلموا هل هذا الابشر مثلکم افتاتون السحر و انتم تبصرون قال ربی یعلم القول فی السماء و الارض و هو السمیع العلیم. (سوره انبیاء آیات ۱ تا ۴ )

دعا ها برای رفع جادو فراموشی

آیه قل جا ءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا ( اسراء آیه ۸۱ ) همراه با نقش شرف الشمس به مشک زعفران بر ظرف چینی نوشته و بشوید و بیاشامد اگر جمیع ساحران جمع گردند از سحر کردن او عاجز شوند….. ب:و یا روی کاغذ زرد نوشته و یا بر روی عقیق زرد حک کند و همراه خود نماید . (دو دستور العمل مجزا میباشد. )

موارد فوق را باهم انجام دهید. موارد ذیل نیز مجرب است تمام آن را یا برخی موارد آن را انتخاب نموده و همراه بادستورالعمل های فوق انجام دهید.

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *