آخرین خبرها

دعا ها و روش های باطل کردن سحر جادو و طلسم

دعا ها و روش های باطل کردن سحر جادو و طلسم

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعا های اسلامی شرح دهیم که بر اساس بازخورد های منابع باعث می شوند که از سحر، جادو و طلسم در امان مانده و مشکلات شما یک به یک و زود تر حل شود.

0862308362037 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب

دعای دفع سحر و جادو,دعاي دفع سحر و جادو,دعا دفع سحر و جادو,دعاهای دفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعاي رفع سحر و جادو,دعا رفع سحر و جادو,دعای برای دفع سحر و جادو,دعای قوی دفع سحر

دعا ها و روش های باطل کردن سحر جادو و طلسم

طلسم و سحر هوایی طلسمی است که بر روی ورقه به صورت ارقام و حروف نوشته میشود. نوشتن و شکل این نوع طلسم چیزی است مثل حرز و تعویذات عادی. در بعضی حالات این طلسم به شکل مثلث و یا دوایر مخصوصه  میباشد. معنی دایره این است که در مواقع مشخصی از سال گردش کند و این دوران و گردش باعث تقویت این نوع سحر در روزهای چهاردهم و پانزدهم و یا اواخر ماه قمری میگردد.

فرد معالجه کننده باید در این زمینه تجربه و دانش لازم را داشته باشد که بتواند نوع طلسم و سحر را تشخیص دهد.
راه سریع و سهل و آسان برای تشخیص این نوع سحر زمانی است که آیات مربوط به سحر قرائت شود:
( قال موسى ما جئتم به السحر إن الله سیبطله ) را قرائت کند و بر مریض مکررا بخواند. در این حالت فرد مریض احساس حالت سرگیجه و چرخش را میکند که در ادامه نیز با گریه او همراه خواهد بود.
چرا سحر معلق و مکتوب انجام شده است؟
بخاطر اینکه سحر و طلسم مکتوب و معلق بسیار دور از دسترس شخص مسحور است. مثلا بر درختی آویزان شده و با وزش هر هوایی تشدید میشود و فرد متاذی میگردد .

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *