آخرین خبرها

دعا و آیات قرآنی برای جلب محبت و زیاد شدن عشق

در این پست دعا و آیات قرآنی برای جلب محبت و زیاد شدن عشق را می خوانیم. در واقع این دعا با یک دستو در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد. شروطی برای اجرا دارد که لازم است حتما آن ها را به جا آورید. ان شاء الله که بهترین نتیجه را می گیرید و رفع مشکل می شود.

,دعای جلب محبت معشوق خوراکی,دعاي جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت معشوق از دور,دعای جلب محبت معشوقه,دعای جلب محبت معشوق فوری,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت سریع از راه دور,دعای جلب محبت سریع و فوری,دعای جلب محبت سریع شوهر,دعای جلب محبت سریع الاجابه,دعا جلب محبت سریع,دعای سریع الاجابه برای جلب محبت معشوق,دعای سریع الاجابه برای جلب محبت شوهر,دعای سریع الاجابه برای جلب محبت

دعا-های-محبت-و-عشق-1 مهر و محبت

دعا و آیات قرآنی برای جلب محبت و زیاد شدن عشق,دعای جلب محبت معشوق برای ازدواج,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت پسر به مادر,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جلب محبت پسر به دختر,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور,دعا برای جلب محبت پسر برای ازدواج,دعا جلب محبت پسر از راه دور,دعای جلب محبت خانواده پسر,دعای جلب محبت دوست پسر,دعای جلب محبت از راه دور

دعا برای جلب محبت و عشق پسر از راه دور

حضرت رسول صلي الله و آله و سلم فرمودن که:کسي که اين آيات را بنويسد و با خود داشته باشد در نظر همه مردم شيرين شود و اگر بر شيريني بخواند و به حلال خود بخوراند الفت و مهرباني بينشان پيدا شود و به مطلوب رسند و هرکه بعد از نماز صبح به نيت کسي بخواند آن بيقرار و آرام گردد.

بسم الله الرحمن الرحيم

بخشي از آيات 39 و 40 سوره ي طاها ( و القيت …فتونا)

آيه ي 14 سوره ي آل عمران ( زين للناس … حسن الماب )

آيه ي 31 سوره ي آل عمران( قل ان … رحيم )

بخشي از آيه ي 165 سوره ي بقره ( يحبونهم … العذاب )

بخشي از آيه ي 30 سوره ي يوسف (قد شغفها … مبين )

بخشي از آيه ي 159 سوره ي آل عمران ( يحبونهم … العذاب )

بخشي از آيه ي 54 سوره ي مائده (يحبهم … الکافرين )

بخشي از آيه ي 188 سوره ي آل عمران (يحبون … اليم )

آيات 32 و 33 سوره ي ص ( فقال اني … الاعناق )

بخشي از آيه ي 62 و 63 سور ه ي انفال ( هو الذي ايدک … حکيم )

آيات 29 و 30 سوره ي يوسف ( يوسف اعرض … مبين )

بخشي از آيه ي 23 سوره ي شوري ( قل لا … شکور )

آيه ي 7 سوره ي ممتحنه ( عسي الله … رحيم )

آيه ي 8 سوره ي عاديات( و انه … لشديد )

آيه ي 13 سوره ي صف ( و اخري … المومنين )

يا منان يا هنان يا ديان يا ارحم الراحمين

موقع نوشتن بايد مدام تکرار کنين اين دو اسم اعظم رو: يا عظيم يا عجيب

سپس بخواند :

بِرَحْمَتِکَ يا ارحمَ الراحمينَ يا حَبيبَ المُدَبِّرينَ حَبِّبْ مَحَبَّتي علي قَلْبِ فلان بن فلان (به جاي فلان بن فلان نام شخص و پدر او گفته مي شود ) بسم الله الرحمن الرحيم ( سه مرتبه ) يا فَتّاحُ يا فَتّاحُ يا مُفَتِّحُ ( سه مرتبه ) يا سميعُ ( شش مرتبه ) يا عَلّامَ الغُيوبِ ( شش مرتبه ) يا عالِمَ الغَيْبِ ( چهار مرتبه ) يا عَلّامُ ( پنج مرتبه ) يا اللهُ ، سپس بگويد :

يا رَبِّ اِسْتَجِبْ دُعائي بِحَقِّ آدَمَ صَفِيّ اللهِ و بِحَقِّ نوحٍ نَجِيِّ اللهِ و بِحَقِّ ابراهيمَ خليلِ اللهِ و بحقِّ موسي کَليمِ اللهِ و بِحقِّ عيسي روحِ اللهِ و بحقِّ محمّدٍ رسولِ الله و عليٍّ وليِ اللهِ .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *