آخرین خبرها

دعا و ختم های مجرب برای ثروتمند شدن و کسب رزق و روزی فراوان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا و ختم های مجرب برای ثروتمند شدن و کسب رزق و روزی فراوان پرداخته ایم ان شاءالله صاحب روزی فروان خواهید شد . 

دعای کسب روزی مغازه,دعای کسب روزی در مغازه,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن در سه روز,دعای ثروتمند شدن ,دعای ثروتمند شدن از غیب,دعای ثروتمند شدن در هفت روز,دعای ثروتمند شدن روز جمعه,دعای ثروتمند شدن بهجت,دعای ثروتمند شدن,دعای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن ,دعای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن در یک هفته,دعای پولدار شدن در یک روز,دعای پولدار شدن ,دعای پولدار شدن اهل سنت,دعای پولدار شدن از امام باقر 

دعا-و-ختم-های-مجرب-برای-ثروتمند-شدن-و-کسب-رزق-و-روزی-فراوان-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعا و ختم های مجرب برای ثروتمند شدن و کسب رزق و روزی فراوان

ختم مجرب برای حصول ثروت 

گویند برای حصول غنی و دولت و ثروت ، در روز سه شنبه این ختم را شروع نموده تا ده روز هر روز 1000 مرتبه : 
یا قَوِیُّ یا غَنِیُّ یا وَلِیُّ یا وَفِّیُّ 
را بر مویز بخوانید و بخورید و در روز دهم نان و حلوا به مستحقان بدهید ان شاءالله تعالی موثر خواهد بود . 
منبع : دعاهای سرازیر شدن رزق و روزی ، ص 135 

ذکر برای پولدار شدن 

کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود ، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد . مثلاً اگر میخواهد 110 مرتبه بگوید ، ابتدا صلوات بفرستد بعد 110 بار ذکر را بگوید و باز صلوات بفرستد . 

 اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک 

خدایا ! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن ، و با فضل و بخشش خودت ، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز ! ( گوهرهای حکیمانه ، آیت الله بهجت ،ج۱۴ ) 

دعاهای مهم برای ثروتمند شدن سریع 

دعاهایی سریع الاجابه برای زیاد شدن روزی و ثروتمند شدن را گرد آوری کرده ایم . امیدوارم لذت ببرید و ما را نیز از دعای خیرتان محروم نسازید . یکی از دعاهایی که در احادیث و روایات مختلف بسیار بر خواندن آن جهن رفع دستنگی و زیاد شدن روزی و حتی برآوردن همه حاجات ، به گزارش ایران ناز تاکید شده است خواندن آیات 2و3 سوره طلاق است که به و من یتق الله مشهور می باشد . به گزارش ایران ناز در خصوص خواص این آیات ، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود . 
منقول است که پیامبر اکرم(ص) فرمود : من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است . 

« وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً » 

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *