آخرین خبرها

دعا و ختم های مجرب برای شفای بیماران سرطانی و لاعلاج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا و ختم های مجرب برای شفای بیماران سرطانی و لاعلاج پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای بسیار مجرب بیماران لاعلاچ شفا می یابند . 

دعا شفای بیمار ,دعا شفای بیمار ,دعا شفای بیمار روانی,دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیماران کرونایی ,دعای شفای بیماری سخت ,دعای شفای بیمار سرطانی,دعای شفای بیماری لاعلاج ,دعا بیماری لاعلاج,دعا برای بیماری لاعلاج,دعای مرگ بیمار لاعلاج,دعا برای مرگ بیمار لاعلاج,دعای بیمار سرطانی,دعا برای شفای بیمار سرطانی,دعا برای شفای بیمار سرطانی

-و-ختم-های-مجرب-برای-شفای-بیماران-سرطانی-و-لاعلاج-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب شفای بیماری متفرقه
دعا و ختم های مجرب برای شفای بیماران سرطانی و لاعلاج

ختم سوره علق برای شفای بیماری لاعلاج و سرطانی       

ابتدا باید ۴۱ سکه را آماده کنید (مقدار ارزش آن مهم نیست). سپس سکه ها را به خوبی بشویید و به نیت طهارت و پاک شدن وضو بگیرید. بهتر است با توجه به شرایط بیمار، خود بیمار هم اگر توانست وضو داشته باشد و بیمار باید دراز بکشد و سکه اول را روی پیشانی او قرار دهید.
بقیه سکه ها را از روی پیشانی تا پایین پاهای او بچینید. در واقع سمت راست از شانه تا پایین ۲۰ سکه و سمت چپ از شانه تا پایین ۲۰ سکه قرار می‌دهیم. سپس ۴۱ مرتبه سوره علق را می‌خوانیم.
با خواندن هر مرتبه سوره علق، یک سکه از روی بدن بیمار برمی‌داریم. حتما هم بیمار باید رو به قبله باشد. زیرا انتهای سوره علق سجده واجب دارد و حتماً باید بجا آورده شود.  
سکه‌ها را در آخر به همراه مقداری آجیل یا پول اسکناس یا غذا به ۴۱ فقیر و نیازمند بدهید و مطمئن باشید بیمار از بستر بیماری شفا خواهد یافت. حتما باید ۴۱ سکه را همراه با غذا یا آجیل به ۴۱ نفر فقیر بدهید و نباید به تعداد کمتری از این داد زیرا در اینصورت قبول واقع نخواهد شد.              

 

دعا برای شفای مریض سرطانی         

یکی مشهورترین دعاها برای بیماری‌های لاعلاج قرائت 4 آیه پایانی سوره حشر است. از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که “این آیات شفای هر دردی است به جز مرگ”. امام صادق (ع) نیز در تاثیر این دعا برای بیماری‌های لاعلاج فرموند: قرائت آیات پایانی سوره حشر درمان هر ورمی در بدن است که ترس بروز بیماری سخت را در پی دارد. این آیات باید در حال طهارت و زمانی که برای خواندن نمازهای واجب وضو می‌گیرید این آیا برای ورم قرائت شود ، هم پیش از نماز و هم پس از نماز. خواندن دعا به این ترتیب باعث از بین روم ورم خواهد شد.

لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَیْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَتِلْکَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ (۲۱)
هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَهِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ (۲۲)
هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِکُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَیْمِنُ الْعَزِیزُ الْجَبَّارُ الْمُتَکَبِّرُ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا یُشْرِکُونَ (۲۳)
هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ الْأَسْمَاء الْحُسْنَى یُسَبِّحُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ (۲۴)       

   

برگرته از سایت دعاشفا 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *