آخرین خبرها

دعا و درخواست از خدا برای استجابت دعا

در این نوشته از سایت ملکوت 786 دعا و درخواست از خدا برای استجابت دعا را برای شما دوستان قرار دادیم . برای رسیدن به حاجت ها و خواسته ها علاوه بر تلاس در آن مسیر باید دعا و امور معنوی را نیز انجام دهیم . دعاهایی که در آن اسماء اعظم الهی وجود دارد تاثیر بیشتری در استجابت دعا و براورده شدن حاجت دارند . در دعای مشلول و برخی از دعاهای صحیفه سجادیه اسم اعظم زیاد است .

دعا-و-درخواست-از-خدا-برای-استجابت-دعا ادعيه و اذكار اسم اعظم خدا دعا

دعا و درخواست از خدا برای استجابت دعا,دعا برای استجابت دعا,درخواست از خدا برای اجابت دعا,دعا برای استجابت حاجت,دعای براورده شدن دعا,دعای مشلول برای استجابت دعا,دعای اسم اعظم برای اجابت دعا

خدای متعال در قرآن کریم می فرماید:

ادعونی استجب لکم.

البته دعاهایی که مشتمل بر اسمای الهی باشند مانند دعای مشلول و دعاهای صحیفه سجادیه بسیار مناسب هستند.

خواندن زیارت عاشورا در 40 روز، خواندن دعای توسل در 40 هفته همراه با نماز امام زمان (عج) در شب های چهارشنبه

همچنین خواندن 114 مرتبه دعای اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک در یک مکان مقدس مانند مساجد یا زیارتگاه ها، بسیار تجربه شده.

البته گفتنی است :

اینکه توقع داشته باشیم دعایی باشد که سریعا به اجابت برسد و خواسته های ما را برآورد، شاید منطقی نباشد زیرا تحقق هر امری تابع شرایط خود است.

البته در عین حال هیچ دعایی خالی از نوعی اجابت فوری نیست زیرا دعا نوعی عبادت و پرستش است و در هر عبادتی که با قصد قربت انجام می شود یعنی عبادت کننده تصمیم دارد به خدای خود نزدیک شود و به کمالات ذات اقدس اله آراسته گردد، خالی از اثر قربی نیست

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *