آخرین خبرها

دعا و دستورات عظیم بریا ازدواج بهتر سریع الاثر

دعا و دستورات عظیم بریا ازدواج بهتر سریع الاثر

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت ملکوت 786 مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی تجربه شده، دعا و دستورات عظیم بریا ازدواج بهتر سریع الاثر را می خوانیم. این دعا و دستورات را بر همین اساس انجام دهید که انشالله عاقبت بخیر شوید.

0283673602780267 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعا و دستورات عظیم بریا ازدواج بهتر سریع الاثر

دعا و دستورات عظیم بریا ازدواج بهتر سریع الاثر,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج امام علی,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج اهل سنت,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج نخودکی,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج در ماه رمضان,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج آسان,دعای ازدواج امام جواد,دعای ازدواج پسران,دعای ازدواج در شب قدر,دعای ازدواج قوی و مجرب,دعای ازدواج برای دختر,دعای ازدواج برای دیگران,دعای ازدواج با معشوق تجربه شده

دعا و دستورات عظیم بریا ازدواج بهتر سریع الاثر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *