آخرین خبرها

دعا و دستور اسلامی مخصوص باز شدن بخت

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت786 ادعیه و رهگشا های سریع التاثری می آموزیم که سبب گشایش هر چه سریع تر بخت برای دختران و پسران خواهد شد. دعا و دستور اسلامی مخصوص باز شدن بخت را در ادامه بخوانید.

این دعا سب می شود تمامی مشکلات شما در زمینه ازدواج با شخص مورد نظرتان حل شده و به خواسته های اساسی خود و همینطور آینده رویایی که برای خود در نظر گرفتید برسید.

,دعای بخت گشایی پسران,دعاي بخت گشايي پسران,دعا بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی برای پسران,دعا برای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعا برای بخت گشایی پسر,دعا جهت بخت گشایی پسر

دعا-های-گشایش-بخت بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب

دعا و دستور اسلامی مخصوص باز شدن بخت,دعای بخت گشایی پسر مجرد,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعاي بخت گشايي دختر,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی سریع و قوی برای پسر,دعای برای بخت گشایی پسران,دعا برای بخت گشایی سریع پسر,دعایی برای بخت گشایی پسر

این دعا ها و دستورات سبب می شوند که در زندگی اگر می خواهید بخت دختر و پسر مجرد و سن بالای خود را باز کنید که او راضی به ازدواج شده و برایش خواستگار بیاید نتیجه مطلوب بگیرید.

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه ۷۴) را زیاد بخوانند.

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:

فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد

دعا مخصوص بخت اسلامی و دفع سحر

در كتاب طب الائمه (ع) از امیر المؤمنین (ع) نقل شده است كه شخصی به حضرت از تأثیر سحر شكایت كرد، فرمود‌: “جهت باطل كردن سحر این جملات را  بنویس و همراه خود داشته باش تا از تأثیر آن ایمن باشی: «بسم الله و باالله  بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّة إلاّ بالله» .

81 و 82  سوره یونس: « قال موسي ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین* و یحقّ الله الحقّ بكلماته ولو كره المجرمون».

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *