آخرین خبرها

دعا و دستور جلب محبت با نمک تجربه شده و سریع الاثر

در صورتی که می خواهید با استفاده از روش های جلب محبت شخص با غذا اقدام کنید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786، دعا و دستور جلب محبت با نمک تجربه شده و سریع الاثر را بخوانید.

این دعا سریع الاجابه است و سبب می شود محبت در دل کسی که در زندگی شما حضور دارد جلب شود.

,دعای محبت مجرب,دعای محبت مجرب قوی,دعای محبت مجرب قرانی,دعای محبت مجرب و قوی,دعای محبت مجرب از راه دور,دعای محبت مجربات باقر,دعای محبت مجرب فوری,دعای مجرب محبت با فلفل سیاه,دعای مجرب محبت شوهر به زن,دعای جلب محبت مجرب,دعای مجرب برای محبت بین زن و شوهر فوری,دعای مجرب محبت قوی,دعای محبت بسیار قوی و مجرب,دعای مجرب جلب محبت از راه دور

دعا-های-جلب-علاقه-با-نمک دعا مهر و محبت

دعا و دستور جلب محبت با نمک تجربه شده و سریع الاثر,مجرب ترین دعای محبت از راه دور,دعای مجرب برای جلب محبت از راه دور,دعای بسیار مجرب برای جلب محبت از راه دور,دعای محبت از مجربات باقر,دعای محبت فوری و مجرب,دعای مجرب برای محبت شوهر به زن,دعای مجرب برای جلب محبت,دعای مجرب برای جلب محبت معشوق,دعای بسیار مجرب برای جلب محبت,دعای بسیار مجرب برای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت همسر مجرب,

شما عزیزان با استفاده از این دعای تجربه شده می توانید به محبت و عشق قوی در دل کسی که شما را دوست دارد و نسبت به شما سرد شده است برسید.

اگر به دنبال جلب محبت فوری معشوقتان هستید می توانید علاوه بر دعای محبت با پیاز از دعای محبت با نمک که در زیر آمده است نیز استفاده کنید. به این صورت که پس از نماز صبح نیت کرده و دعای زیر را به یک کیسه نمک بخوانید و از آن نمک در تهیه غذایی که یار از آن می خورد استفاده کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطً. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا .وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا. »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *