آخرین خبرها

دعا و دستور مجرب برای رفع زگیل و رفع خالهای گوشتی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا و دستور مجرب برای رفع زگیل و رفع خالهای گوشتی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای قوی زگیل و خالهای مزاحم گوشتی از بین خواهند رفت  .

دعای رفع زگیل,دعای رفع زگیل در مفاتیح الجنان,دعای رفع زگیل تناسلی,دعای رفع زگیل در مفاتیح,دعای رفع زگیل تناسلی,دعای درمان زگیل تناسلی,دعای رفع زگیل چیست,دعا برای رفع خال گوشتی,دعای رفع زگیل و خال گوشتی,دعای درمان زگیل تناسلی,دعاهای درمان زگیل,دعا جهت درمان زگیل,دعای مجرب برای درمان زگیل,دعای زگیل تناسلی,دعای زگیل در مفاتیح الجنان,دعای زگیل امام رضا,دعای زگیل , دعای درمان زگیل تناسلی,دعاهای درمان زگیل   

دعا-و-دستور-مجرب-برای-رفع-زگیل-و-رفع-خالهای-گوشتی-300x159 دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب شفای بیماری متفرقه
دعا و دستور مجرب برای رفع زگیل و رفع خالهای گوشتی

دستوری از امام صادق علیه السلام برای رفع زگیل                        

برای زگیل ها و دمل های ریز که از بدن خارج می شود، در روز های اول ظاهر شدن، باید انگشت شهادت را بر روی زگیل بگرداند و هفت مرتبه بگوید  لا اله الا الله الحلیم و الکریم  و در مرتبه هفتم انگشت را بر روی آن به قوت بگذارید ان شاءالله که درمان می شود.              

 

درمان زگیل با نمک و جو             

مردى از حضرت رضا (عليه السلام) چيزى خواست كه زگيل ها را برطرف كند فرمود: هفت دانه جو بردار و بر هر دانه هفت بار اذا وقعت الواقعه را تا فكانت هباء منبَثّا بخوان و نيز بخوان : يساءلونك عن الجبال فقل ينسفها ربى نسفا… تا… و لا امتا.
سپس جوها را دانه دانه بر زگيل بمال و آنها را در پارچه نو بگذار و سنگى به آن ببند و به چاه انداز. مرد به دستور عمل كرد و روز هفتم يا هشتم بدنش مثل كف دست صاف و سالم شد، و فرمود : بايد در آخر ماه اين كار شود و بخواند : اءو لم الذين كفروا اءن السموات و الاءرض كانتا رتقا ففتقناهما.

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى، ترجمه عبد الرحیم عقیقى بخشایشى.              

           

در دفع زگیل و کچلی و مداوای آن از علی بن نعمان منقول است که به خدمت امام رضا عرض کردم ه ثالول بسیاری در بدن من به هم رسیده است و به این سبب غمگینم حضرت فرمودند از برای هر زگیل 7 جو بگیر و بر هر جو 7 بار از اول سوره(1) اذا وقعت را تا هباء منبثاً خوانده شود و 7بار ایه زیر:  

وَیَسئَلونکَ عَن الجِبالِ فَقُل یَنسِفُها رَبّی نسفاً فَیَذَرُها قاعاً صَفصفاً لاتَری فیها عِوَجاً و لا امناً(2)                    

 

برگرفته از سایت دعاشفا 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *