آخرین خبرها

دعا و دستور کسب روزی و زیاد شدن رزق مجرب و عظیم

دعا و دستور کسب روزی و زیاد شدن رزق مجرب و عظیم

امروز و در این مطلب ملوکت 786، دعایی از امام صادق علیه السلام برای طلب رزق و برکت و روزی بیش از پیش می خوانیم که اثری عظیمی خواهد داشت و اگر احساس می کنید مدتی است با مشکلات مالی و کسب روبرو شده اید پس بهتر است دعا و دستور کسب روزی و زیاد شدن رزق مجرب و عظیم را در انتهای همین مطلب بخوانید که اثری معجزه آسا خواهد داشت و زندگیتان را دگرگون می کند.

2783676396396027 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعا و دستور کسب روزی و زیاد شدن رزق مجرب و عظیم

دعا و دستور کسب روزی و زیاد شدن رزق مجرب و عظیم,دعای روز یکشنبه,دعای روزی حلال,دعای روزی زیاد,دعای روزی مغازه,دعای روزی امام جواد,دعای روزی دهنده,دعای روزی صوتی,دعای روزی قوی,دعای روزی شنبه,دعای روزی رزق,دعای روزی در مغازه,دعای روزی امام صادق علیه السلام پر خیر,دعای روزی فوری,دعای روزی و برکت,دعای روزی رسان,دعای روزی از غیب,دعای روزی و گشایش کار,دعای روزی مغازه صوتی,دعای روزی سریع الاجابه,دعای روزی بیشتر,دعای سریع الاثر و قوی برای کسب رزق و برکت و روزی,دعای مجرب و پر خیر زیاد شدن روزی,دعای عظیم برای کسب روزی زیاد,

دعا و دستور کسب روزی و زیاد شدن رزق مجرب و عظیم

امام صادق(عليه السلام) به يكى از ياران خويش فرمود: هر گاه خواستى به محلّ كارت بروى ابتدا به مسجد برو و دو يا چهار ركعت نماز بگزار، سپس بگو:

غَدَوْتُ بِحَوْلِ اللهِ وَ قُوَّتِهِ وَ غَدَوْتُ بِلاَ حَوْل مِنِّي وَ لاَ قُوَّة بَلْ بِحَوْلِكَ وَ قُوَّتِكَ يَا رَبِّ. اللَّهُمَّ إِنِّي عَبْدُكَ أَلْتَمِسُ مِنْ فَضْلِكَ كَمَا أَمَرْتَنِي فَيَسِّرْ لِي ذَلِكَ وَ أَنَا خَافِضٌ فِي عَافِيَتِك.

صبحگاه خارج شدم به نيرو و توان الهى، و صبحگاه خارج شدم بدون نيرو و توان خودم، بلكه پروردگارا! به نيرو و توان تو، خدايا! بنده تو هستم، همچنان كه امر كردى از فضلت خواستار مى شوم، پس آن را برايم آسان گردان، در حالى كه در سلامتى ات فرو رفته باشم.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *