آخرین خبرها

دعا و ذکر مجرب برای شفای بیمار و درمان نازایی و حاجت گرفتن سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا و ذکر مجرب برای شفای بیمار و درمان نازایی و حاجت گرفتن سریع پرداخته ایم ان شاءالله بیمار شفا خواهد یافت و خانومی که نازایی دارد درمان خواهد شد .

ذکر مخصوص شیخ بهایی برای حاجت و شفای بیماری و درمان نازایی,ذکر مجرب شیخ بهایی,ذکر قوی شیخ بهایی,ذکر حاجت روایی شیخ بهایی,ذکر مجرب درمان نازایی شیخ بهایی,ذکر شفای بیماری شیخ بهایی,ذکر رفع غم و اندوه شیخ بهایی,شفای بیماران،شفای بیمار دوقطبی،شفای بیمار سرطانی توسط امام حسین،شفای بیمار در جدول،شفای بیمار مرگ مغزی،شفای بیمار از امام رضا،شفای بیمار اعصاب و روان،شفای بیمار روحی,دعای نازایی،دعای رفع نازایی،دعای چله بری نازایی،دعای برای درمان نازایی 

دعا-و-ذکر-مجرب-برای-شفای-بیمار-و-درمان-نازایی-و-حاجت-گرفتن-سریع-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای حاجت روایی متفرقه
دعا و ذکر مجرب برای شفای بیمار و درمان نازایی و حاجت گرفتن سریع

ذکر مجرب برای شفای بیمار سریع الاثر

از شیخ بهاء الدین منقول است 

هر کس در روز چهارشنبه شروع کند تا ده روز که آخر آن جمعه باشد و هر روز صد بار با حضور قلب و طهارت بدن این دعا را بخواند، اگر حاجت او برآورده نشود بر من لعنت کند 

 بسم الله الرحمن الرحیم ، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی ، و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم ، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین 

از شیخ بهاء الدین ( شیخ بهایی ) نقل است هر کس این دعا را بخواند در حالی که دلش صاف باشد و اعتفاداتش نیز صحیح باشد چنانچه به هدف شرعی خویش نرسید در روز قیامت بر علیه من شکایت کند !!!!
این دعا برای شفای بیماران نیز تجوید می شود و چنانچه بیمار خوب نشد حتما اجلش رسیده است و کاری نمی توان کردخواندن این دعا در مسجد بهتر است و آن این دعا این است

هفتاد مرتبه بگوید 

لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ بِعِزَّتِکَ‏ وَ قُدْرَتُکَ‏ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ بِحَقِ‏ حَقِّکَ‏ وَ حُرْمَتِکَ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ فَرِّج بِرَحْمَتِکَ‏

منبع : ختوم و اذکار ص ۱۰۹ و ۱۱۰

از شیخ بهاء الدین (شیخ بهایی)این استخاره نقل شده و به دفعات متعدد امتحان و تجربه شده و صحیح استاین استخاره برای ماندن در شهری و اقامت در آن است بر اینکه آیا عاقبت ماندن در آن جا موجب سعادت است یا موجب نکبت و سختی خواهد بود .

ابتدا نام خود و نام موجب آن شهر را به حساب جمل درآورده ( به حساب ابجد کبیر ) و سپس تقسیم بر چهار کندچنانچه یکی بماند در آن مکان سختی و مشفت خواهد کشید و به هر طوری که شده باید از آن شهر خارج شود .چنانچه دو باقی بماند حال او در آن مکان متوسط خواهد بودچنانچه سه بماند رزق او در آن مکان زیاد باشد و روزگارش خوش و همراه با عزت و نعمت خواهد بود چنانچه چهار بماند ( و چیزی در مخرج کسر باقی نباشد ) سعادت او در آن جاست و عمر را با دولت و توفیق به سر خواهد برد.

منبع : مخازن ج ۱ص ۱۸۷و ۱۸۸ 

حضرت استاد عارف بزرگ شیخ بهائی تو کتاب نقش سلیمانی صفحه ۲۱ باب پنجم در بیان عملیات تعویذات فصل اول فرمودن که هر وقت حاجتی داشتی وقت نماز عشا ۷۰ بار این آیه رو بخونی و بعد از هر ظالمین که توی آیه اومده حاجت خودت رو بخواه.

یا حی و یا قیوم بحق لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین 

مرحوم شیخ بهایی در کتاب «چهل حدیث» خود، چهل حدیث را آورده و شرح کرده است و تنها یک حدیث را شرح نکرده و آن همین دعای سی‌ام صحیفه سجادیه است!

شیخ می‌گوید : من این دعا را برای هر حاجتی که داشتم، خواندم و پاسخ گرفتم و برای اینکه دینم ادا شد و این دعا برایم مجرب بود، آن را می‌آوردم. 

در این دعا می‌خوانیم 

وَ هَبْ لِیَ الْعَافِیَهَ مِنْ دَیْنٍ تُخْلِقُ بِهِ وَجْهِی، وَ یَحَارُ فِیهِ ذِهْنِی، وَ یَتَشَعَّبُ لَهُ فِکْرِی، وَ یَطُولُ بِمُمَارَسَتِهِ شُغْلِی وَ أَعُوذُ بِکَ…

خدایا! مرا رهایی بخش از وامی که چهره‌ام را افسرده و غمگین سازد، و اندیشه‌ام را بیاشوبد، و فکرم را پریشان گرداند، و روزگاری دراز مرا به کوشش وا دارد …. 

شیخ بهایى مى فرماید

هر که را مهمى پیش آید در بیابان خلوت چهار خط بکشد و یک خط در میان آنها ترسیم کند و او را قبر پیامبر – (صلى الله علیه و آله و سلم ) – فرض کند و نظر به خط مفروض نموده با اشاره به آن دوازده هزار بار بگوید : ((صلى الله علیک یا رسول الله )) حاجتش ‍ روا شود . 

 

دعا برای درمان نازایی 

وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا أَفَلَمْ یَیْأَسِ الَّذِینَ آمَنُواْ أَن لَّوْ یَشَاءُ اللّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِیعًا وَلاَ یَزَالُ الَّذِینَ کَفَرُواْ تُصِیبُهُم بِمَا صَنَعُواْ قَارِعَهٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِیبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّى یَأْتِیَ وَعْدُ اللّهِ إِنَّ اللّهَ لاَ یُخْلِفُ الْمِیعَادَ ﴿۳۱﴾ 

از شیخ بهایی منقول است که به جهت حمل زنان این آیه را به حروف مقطعه (ول وأ ن ق ر…) بنویسد و بر پهلوی زن بندد زن حامله شود . 

درمان با قران، محمدرضا کریمی، ص۴۸ 

 

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *