آخرین خبرها

دعا و طلسم تجربه شده برای آمدن خواستگار خوب و جور شدن ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا و طلسم تجربه شده برای آمدن خواستگار خوب و جور شدن ازدواج پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی خواستگار خوبی خواهد داشت و ازدواج خوبی خواهید داشت .

دعا آمدن خواستگار مورد علاقه,دعا آمدن خواستگار مورد نظر,دعا امدن خواستگار خوب,دعاي آمدن خواستگار پولدار در يك روز,دعای آمدن خواستگار,دعای امدن خواستگار فوری,دعای آمدن خواستگار ,دعای امدن خواستگاری که رفته,دعای جور شدن ازدواج,دعای جور شدن ازدواج,دعا برای جور شدن ازدواج,دعا برای جور شدن وام ازدواج,دعا برای جور شدن شرایط ازدواج,دعای خواستگار مورد علاقه,دعا آمدن خواستگار مورد علاقه,دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه   

دعا-و-طلسم-تجربه-شده-برای-آمدن-خواستگار-خوب-و-جور-شدن-ازدواج-300x158 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعا و طلسم تجربه شده برای آمدن خواستگار خوب و جور شدن ازدواج

دعای قوی برای آمدن خواستگار 

 اگر دختری میخواهد خواستگار داشته باشد دعای زیر را به گوشه روسری خود بسته و همراه داشته باشد و شب هنگام نیز در زیر سر خود بگذارد.
‹‹ بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَكُم مِن نَفسٍ واحِدَةٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل  
در کلیه ادعیه چند نکته را دقت داشته باشید حتما با وضو باشیدیاد خداوند را در ذهن خود داشته باشید آنچه خیر است را از خداوند درخواست نمایید.                

 

دعا برای آمدن خواستگار برای دختر         

1- زيارت عاشورا و سوره يس و الرحمن را تلاوت کنيد ( دور از زياده روي ؛ يعنی هر اندازه که مناسب حال تان باشد ).
2- نماز جعفر طيار را به کيفيتي که در مفاتيح آمده است بخوان تا ان شاءالله در زمان مقرر پيش خدا همسر لايق تان نصيب تان گردد .به خدا حسن ظن داشته باش.
3- آيات 75 تا 82 سوره يونس را بخوان.
4- در صورت امکان در موقع آمدن خواستگار، سوره الرحمان را همراه داشته باشيد.               

 

دعای موثر در آمدن خواستگاری مورد علاقه              

در روایات آمده است که خواندن روزانه آیه ۲۹ سوره فاطر به صورت پیوسته و به طور منظم به مدت چهل روز در آمدن خواستگار بسیار مجرب است. 
این دعا را با نیت قلبی پاک تلاوت کنید تا ان شاءالله تعالی فرد مورد نظرتان به خواستگاری بیاید. 
إِنَّ الَّذِینَیَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ 
بهترین زمان برای خواندن این آیه پس از انجام فریضه نماز است.           

 

دعا برای درست شدن ازدواج                 

در بسیاری از مواقع بعد از خواستگاری علاقه ای شدید برای جور شدن ازدواج در شما که ممکن است نه خواستگار باشید نه دختر به وجود آید، در این هنگام می توانید از دعا برای جور شدن ازدواج که در زیر آمده و از گروه دعا های مخصوص خواستگاری است استفاده کنید.15 بار به مدت هفت شب بین نماز مغرب و عشا.
« وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ »       

         

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *