آخرین خبرها

دعا و طلسم قوی برای تسخیر قلب و محبت شدید زن به مرد تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا و طلسم قوی برای تسخیر قلب و محبت شدید زن به مرد تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده زن تسخیر خواهد شد . 

طلسم تسخیر قلب معشوق,طلسم تسخیر قلب,طلسم تسخیر قلب چیست,طلسم تسخیر قلب از راه دور,طلسم تسخیر قلب شوهر,طلسم تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,طلسم تسخیر قلب شخص مورد نظر,دعای تسخیر قلب با سوره حمد,دعای تسخیر قلب از امیرالمومنین,دعای تسخیر قلب با نمک,دعای تسخیر قلب همه,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

دعا-و-طلسم-قوی-برای-تسخیر-قلب-و-محبت-شدید-زن-به-مرد-تضمینی-300x157 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعا و طلسم قوی برای تسخیر قلب و محبت شدید زن به مرد تضمینی

دعای جلب محبت و تسخیر قلب                      

برای اینکه جلب محبت کند و عشق فراوان بینشان حاکم گردد دستورالعمل مجرب ذیل را انجام دهد.

در ابتدا در ایام سعد و نیک نیت کرده و دعای شریف ذیل را به مقداری خوراکی و یا غذایی ناب بخواند و بدمد و به شخص محبوب و معشوقش داده و میل نماید .

بی شک به اذن پروردگار عشق بین آنها به قدری افزون گردد که آن شخص یا معشوق وی بسیار بی تاب و بی قرار وی گردد ان شاءالله .

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.                         

آیات قرآنی برای تسخیر قلبی شدید                   

برای تسخیر قلب فوری در ابتدا نیت کرده و آیات شریفه ٧٨ و ٧٩ سوره یس را قبل از طلوع افتاب با خلوص قلبی در روز یکشنبه به تعداد ۵۱ مرتبه بر مقداری نمک صاف یا نرم شده قرائت نماید و بدمد . سپس تمامی نمکها را در آتش ریخته و به طور کامل بسوزاند. ان شاءالله چنان قلب محبوبش تسخیر شود که در خیالش نگنجد. این آیات شریفه را بخواند :

وَضَرَبَ لَنَا مَثَلًا وَنَسِیَ خَلْقَهُ قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ . قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ .                          

طلسم برای تسخیر قلب زن                     

اگر حاجت و كار مهمی نزد شخصی داشتی و آرزوی برآورده شدن كار مهم خود را داری و ميخواهی خداوند مهر شما را در دل آن كسي كه كار شما به دست اوست بياندازد و كار مهم شما را انجام دهد و حاجتت برآورده شود شب جمعه دعای ذيل را يكصد و يازده مرتبه قرائت كن و در اولين فرصت به دنبال حاجت خود برو كه به اذن خداوند جل جلاله برآورده است.

آن دعا اين است : 

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَكَ اِنّى كُنْتُ مِنَ الظّالِمينَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِى الْمُؤْمِنينَ.

ترجمه :  

و ذا النون (يونس ) را ياد كن آن دم كه خشمناك برفت و گمان داشت بر او سخت نگيريم پس از ظلمات ندا داد كه معبودى جز تو نيست منزهى تو كه همانا من از ستمكاران بوده ام پس دعايش مستجاب كرديم و از تنگناى غم نجاتش داديم و اين چنين مؤمنين را نجات دهيم).مجرب و صحيح است .       

      

برگرفته از سایت دعا786    

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *