آخرین خبرها

ذکر آسان شدن کار ها رفع خطرات و رهایی از بلاها

ذکر آسان شدن کار ها رفع خطرات و رهایی از بلاها

اگر به دنبال ذکری عظیم و الهی هستید که می خواهید با خواندن آن از سختی ها، بلا ها و تلخی های بزرگ در امان باشید و اگر فکر می کنید که زندگی تان پر از لحظات تلخ و اندوه های بزرگ است ذکر آسان شدن کار ها رفع خطرات و رهایی از بلاها را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه لازم را از این توسل ها دریافت کنید.

028368736023786023 ادعيه و اذكار
ذکر آسان شدن کار ها رفع خطرات و رهایی از بلاها

ذکر آسان شدن کار ها رفع خطرات و رهایی از بلاها,ذکر رفع گرفتاری,ذکر رفع کینه,ذکر رفع استرس,ذکر رفع مشکل,ذکر رفع غم,ذکر رفع اضطراب,ذکر رفع تشنگی,ذکر رفع بلا,ذکر رفع ترس,ذکر رفع بیکاری,ذکر رفع چشم زخم,ذکر رفع غم و اندوه,ذکر رفع عصبانیت,ذکر رفع وسواس,ذکر رفع گرسنگی,ذکر رفع فقر,ذکر رفع بیماری,ذکر رفع دشمنی,ذکر رفع حجاب,ذکر رفع سردرد,ذکر های رهایی از خطرات و بلا ها,ذکر مجرب دفع خطر و بلا با اثر تضمینی,

ذکر آسان شدن کار ها رفع خطرات و رهایی از بلاها

اَلْشَّهیدُ الْحَقْ: کسی که این دو نام را در چهار گوشه کاغذی بنویسد و آنچه که ضایع شده یا غیب گشته در وسط کاغذ بنویسد و آن را نصف شب زیر آسمان بگذارد و به آن نگاه کند و این دو اسم را هفتار بار تکرار کند خبر آن چیز ضایع گشته یا گمشده به او می‌رسد.

اَلْوَکیلْ: کسی که این ذکر را وِرد خود قرار دهد از غرق شدن یا دچار آتش‌سوزی شدن امنیت می‌یابد.

اَلْقَویّ: هر کس ذکر «یا قوی» را روزی 116 بار تکرار کند از ناتوانی و ضعف رهایی می‌یابد.

اَلْمُعیدْ: کسی که در گوشه‌های اتاقش بایستد و نیمه شب هفتاد مرتبه بگوید «ای معید فلان چیز را به من برگردان» پس در خلال هفته خبر گم شده به او می‌رسد یا این که خداوند اسرار اسماءش را در او به ودیعت می‌نهد.

اَلْمُحِی الْمُمیتْ: برای سالم ماندن جسم پس از مرگ 69 بار «یا محیی» به مدت 40 روز.

اَلْحَیّْ: کسی که بر مریض و بیمار 19 بار این ذکر را بگوید شفا حاصل می‌شود و ذکر الحی القیوم در آخر شب اثر بسیار بزرگی در زیادی روزی دارد.

اَلْقَیُّومْ: برای آسان شدن کارها در نیمه‌های شب 1000 بار بگو «سبحان الملک الحی القیوم الذی لایموت» یعنی پاک و منزه است پروردگار زنده و پایداری که هیچ وقت نمی‌میرد» که به راستی اثری عجیب دارد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *