آخرین خبرها

ذکر مجرب و تضمینی برای کسب رزق و روزی فراوان سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ ذکر مجرب و تضمینی برای کسب رزق و روزی فراوان سریع الاثر پرداخته ایم ان شاءالله  در مال خود افزایش روزی خواهید داشت و به ثروت خواهید رسید . 

ذکر افزایش روزی,ذکر قوی برای روزی,ذکر مخصوص فراوانی روزی,ذکر سریع الاجابه برای رزق و روزی,ذکر تضمینی مخصوص روزی,ذکر قرآنی برای روزی,ذکر رزق و روزی حلال,ذکر رزق و روزی مغازه,ذکر رزق و روزی امام جواد,ذکر رزق و روزی,ذکر رزق و روزی آیت الله نخودکی,ذکر رزق و روزی قوی و فوری,ذکر رزق و روزی اهل سنت,ذکر رزق و روزی بعد از نماز صبح

ذکر-مجرب-و-تضمینی-برای-کسب-رزق-و-روزی-فراوان-سریع-الاثر-300x173 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب رزق و روزی متفرقه
ذکر مجرب و تضمینی برای کسب رزق و روزی فراوان سریع الاثر

ذکر قوی برای کسب رزق و روزی فراوان 

چه زمانی برای گفتن این ذکر اثر قوی تری میزاره هر ساعتی میتوانید این ذکر رو بگویید.و اینکه بهترین ساعتش بعد از نماز صبح است چه تعداد در روز باید این ذکر رو بخونیم در روز ۴۰ بار این ذکر را بخوانید.و باید پشت سر هم و یکسره بخوانید خانمهایی که در دوران قاعدگی هستند هم میتوانند بخوانند بله میتونید بخونید مشکلی نیست  قاعده خاصی نداره؟  نه فقط قبل و بعد از ذکر سه بار صلوات بفرستید 

ذکات هم باید پرداخت کرد؟ 

اونهایی که دستشون بازه هر چهل روز یک مرغ بکشند و بیرون به مستمند کمک کنند و اونهای که از قشر متوسط هستند هر چهل روز مبلغ به اندازه ۱۰ قرص نان بیرون خیرات کنند. 

ذکر این است : 

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ یا اَللّهُ یا رَحْمنُ یا رَحیمُ یا کَریمُ یا مُقیمُ یا عَظیمُ یا قَدیمُ یا عَلیمُ یا حَلیمُ یا حَکیمُ سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ 

 

ذکر برای افزایش رزق

مرحوم کشمیری به نقل از مرحوم قاضی کیمیا آورده است:

اگر کسی افزایش رزق و روزی بخواهد باید ذکر اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک را بسیار بگوید . از حضرت استاد بهجت نقل شده در آغاز و پایان ذکر ،صلوات بفرستد مثلاً اگر میخواهد110مرتبه بگوید ، ابتدا صلوات بفرستد بعد 110 بار بگوید ذکر را وباز صلوات بفرستد .
برای گشایش رزق و روزی در هر روز 77 مرتبه بگوید:یا غَفور یا وَدود
برای افزایش رزق دعای :اللهم اَغْنِنِی بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصیَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ را به صورت مداوم بخوانید.
برای افزایش رزق و روزی به مقدار کم و به صورت مداوم صدقه بدهید.
برای افزایش روزی این ذکر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.
برای افزایش روزی این ذکر را یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.
برای افزایش روزی این ذکر را سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح بگویید.

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *