آخرین خبرها

ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق

ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق را شرح دهیم که باعث می شود در زندگی به مهم ترین حاجات، خواسته ها و نیاز ها برسید و اگر حس می کنید که ممکن است مدام درگیر تلخی های بزرگ شوید قطعا ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق نتیجه بخش خواهد شد.

0362876023820673 ادعيه و اذكار رزق و روزی
ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق

ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق,ذکر طلب خیر,ذکر طلب آمرزش,ذکر طلب حاجت,ذکر طلب فرزند,ذکر طلب باران,ذکر طلب روزی,ذکر طلب فاتحه,ذکر طلب قرض,ذکر طلب علم,ذکر طلب توبه,ذکر طلب صبر,ذکر طلبیدن امام رضا,ذکر گرفتن طلب,ذکر برای طلب فرزند,ذکر برای طلب حاجت,ذکر برای طلب بخشش,ذکر برای طلب فرزند پسر,ذکر برای طلب صبر,ذکر جهت طلب فرزند,ذکر برای طلب رزق,ذکر رزق و روزی,ذکر رزق فوری,ذکر رزق و روزی حدید صینی,ذکر رزق و روزی مغازه,ذکر رزق وسیع,ذکر رزق و روزی بهجت,ذکر رزق و روزی سایت ملکوت 786,ذکر رزق و روزی امام جواد,ذکر رزق و روزی مجرب,ذکر رزق حلال,ذکر رزق فراوان,ذکر رزق و روزی زیاد

ذکر های تجربه شده برای طلب حاجات دفع خطرات کسب رزق

اَلْحَکیمُ الْعَلیمْ: هر کس این دو نام را مدام ذکر بگوید و امر مهمی داشته باشد خداوند او را به مقصودش می‌رساند و همین طور است ذکر «الحفیظ العلیم».

اَلْقابِضْ: کسی که در چهل لقمه چهل بار این ذکر را بنویسد و آن را بخورد خداوند او را از عذاب گرسنگی در طول عمرش ایمن می‌کند.

اَلْباسِطْ: کسی که می‌خواهد مالش و فرزندش زیاد شود و در زندگی‌اش یک راحتی و در کارهای دنیوی‌اش آسانی داشته باشد پس باید این ذکر را مداوم یعنی «یا باسط» 72 بار در روز بگوید. و این تجربه شده است.

اَلْمُعِزّ ْ: هر کس در سحر در حالی که دستانش را بالا برده ده بار این ذکر را بگوید به هیچ مسأله‌ای احتیاج پیدا نخواهد کرد.

عالِمُ الْغَیْبْ: کسی که بعد از هر نماز 100 بار این ذکر را بگوید اسرار غیب بر او مکشوف و آشکار می‌شود.

اَلْخافِضْ: هر کس این نام را 70 بار ذکر بگوید خداوند شرّ ستمکاران را از او دور می‌کند.

الرّافِعْ: هر کس بعد از نماز ظهر 100 بار این ذکر را بگوید خداوند تعالی رفعت او را زیاد می‌کند.

اَلْمُعِزّ ْ: خداوند هیبت ذکر گوینده را زیاد می‌کند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *